  • Data: 2010-06-05 22:10:54
    Temat: Dział Młodzieżowy vs student
    Od: Student <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wszystko wygląda na to, że będę się procesować ze swoim Działem
    Młodzieżowym. Sprawa jest prosta: mieszkam w akademiku, który podlega
    Działowi Młodzieżowemu mojego Uniwerku, zostałem przeniesiony wbrew
    mojej woli do innego pokoju dwójki (droższego). Regulamin zabrania
    wywłaszczania studenta z pokoju, ale ja zostałem zmuszony ( po prostu
    rano przyszło dwóch osiłków na moje miejsce i mówią wypad) . Dlatego od
    marca nie płacę za akademik. Dzisiaj dostałem pismo, że jeżeli nie
    zapłacę sprawa zostanie skierowana na drogę sądową. Chodzi o kwotę 999
    zl wraz z karami. Czy prawo reguluje w jaki sposób mój Dz. M. może
    naliczać odsetki ? Jakie mam szanse w procesie cywilnym ? Jakie
    dodatkowe koszty poniosę, w wypadku przegrania procesu ? Ile trwa zwykle
    taka sprawa ? W jaki sposób komornik może cokolwiek wyegzekwować ode
    mnie jeżeli nie mam pracy, ani stałych dochodów ? Uhh czy w takim
    wypdaku regulamin akademika ma status umowy cywilno-prawnej pomiędzy mną
    a działem młodzieżowym ?

    Pozdrawiam.