  • Data: 2008-02-19 08:07:56
    Temat: Dyżur 24x7 a Kodeks Pracy
    Od: "Mały" <s...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jestem zatrudniony na umowę o pracę jako informatyk. Ostatnio dołożono mi
    nowe obowiązki - dyżur serwisowy raz w miesiącu trwający pełny tydzień
    (wyp[ada on średnio raz w miesiącu). Wygląda to tak, że poza godzinami pracy
    dyżur pełnię z domu (otrzymując zgłoszenie SMSem siadam do komputera i je
    rozwiązuję). W związku z tym, że na niektóre zgłoszenia mam 30min. czas
    reakcji wyklucza to jakiekolwiek wyjazdy, wyjścia na piwo, wyjazdy
    weekendowe, a nawet spokojny sen.

    Czy jest jakaś regulacja określająca maksymalny wymiar tego dyżuru?

    Z góry dziękuję za pomoc,
    Mały