  • Data: 2005-05-25 06:30:25
    Temat: Dyslekcja a tutejsze poradnictwo prawne
    Od: wojtekpa<w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -DZIAŁAJĄCY TU PRAWNICY Z ZAWODU ELEKTRYCY, HYDRAULICY I INNI.
    -PRAWDZIWY PRAWNIK Z KANCELARII OPRÓCZ KASY PONOSI
    -ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SWOJE PORADNICTWO A TU CO?????
    ----KU PRZESTROEDZE DLA ZASTONOWIENIA
    ----PISZĄCYM TU TĄ UWAGĘ DEDYKUJE .

    -Przepraszam zdaje sobie sprawę z mojej kiepskiej ortografi
    -Jestem tylko prawnikiem dyslektykiem moja kancelaria nie
    -pisze podań naszym kluczowym zadaniem są duskusje pseudo-prawne.
    -nie zgodzę się z moim przedmówcą zachówek tak właśnie
    -piszemy w języku polskim i zdecydowanie istnieje
    -odsyłam KC dział spadki art.922 paragraf 3 lub do encyklopedii
    -Rada Dzekańska postuluje debranie mojemu przedmówcy togi
    -oraz relegowanie z forum.
    -> Myślę że mogłbys przymyślec ortografię

    -> http://usenet.pomocprawna.info