  • Data: 2009-08-29 16:47:56
    Temat: Dwa pytania - choroba psychiczna
    Od: P L <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Szukałem trochę w internecie ale nie znalazłem.

    Czy jeśli ktoś ma stwierdzoną schizofrenię paranoidalną dodatkowo
    skończył ośrodek leczenia uzależnień dla osób chorych psychicznie to
    czy:

    1. Musi płacić mandat za picie piwa w miejscu publicznym?
    2. Idzie siedzieć za posiadanie narkotyków? (np.: grama amfetaminy)

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    A tak w ogóle jak to jest z osobami chorymi i prawem? Gdzie mógłbym
    więcej o tym poczytać?