  • Data: 2004-07-06 08:46:32
    Temat: Dozór policyjny i wakacje <niesłuszne oskarżenie i wiezenie>
    Od: "michass" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pisałem juz o mojej sprawie kilka razy(jeszcze raz thx za wszystkie
    odpowiedzi):)
    od marca nic sie nieruszyło

    mam takie pytanie;
    prokurator zażądził w mojej sprawie dozór policyjny (mam sie stawiac 2x w
    tygodniu)
    z racji tego ze skonczyłem rok akademicki i mam do września (kampania
    wrześniowa) wakacje chciałbym wyjechac na kilka tygodni; czy jest mozliwosc
    zwolnienia z tego dozoru i mojego wyjazdu ?
    ewentualnie jak miało by wygladac takie pismo i do kogo z tym pojsc
    (niestety niemam jeszcze adwokata)

    thx za pomoc
    Pozdrowienia