  • 1. Data: 2007-02-07 17:31:37
    Temat: Dotacje z UE
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    witam

    prosze o udzielenie informacji w zakresie dotacji na stowrzenie nowego
    miejsca pracy.

    Dowiedziałem się że na nowo stworzone miejsce pracy dla informatyka dostane
    z ue 20000 zl na stworzenie miejsca pracy oraz zakup odpowiednich materiałów
    do pracy- jak to wyglada w praktyce ?

    Nastepnie ktos zatrudni mnie w ten sposob na stale

    Ja sam zaloze dzialalnosc a jako ze na nowa dzialalnosc z ue daja 12000zl to
    z tytulu pierwszej pracy mam skladki oplacone i cala reszte z wlasnej
    dzialalnosci zatrudnie 2 informatykow i na wstepie dam im po 1000zł brutto
    bez mozliwosci podwyzki w sumie jesli beda dobrzy odejda a ja tak czy
    inaczej bede mial kase bo za te pieniadze nikt nie bedzie chcial pracowac
    gdyz po 2 latach przechodzi na mnie

    Moze sie myle a moze cos przekombinowalem ? poradzcie prosze

    jesli chodzi o informatyka to jesli sie zgodzi za tyle pracowac to i tak
    zarobi na siebie a raczej na mnie :)
    jesli bedzie zly to sie go zwolni tak czy inaczej kasa przechodzi po 2
    latach na mnie

    jesli nie bedzie chcial za tyle pracowac problem z glowy tak czy inaczej nie
    widze problemu

    wiec jak dobrze kombinuje czy przekombinowalem ??

  • 2. Data: 2007-02-10 08:53:01
    Temat: Re: Dotacje z UE
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Wed, 7 Feb 2007 18:31:37 +0100, Piotr napisał(a):

    > Dowiedziałem się że na nowo stworzone miejsce pracy dla informatyka dostane
    > z ue 20000 zl na stworzenie miejsca pracy oraz zakup odpowiednich materiałów
    > do pracy- jak to wyglada w praktyce ?

    Chyba każda umowa dotacji jest bardzo długa i zawiera wiele różnych
    warunków: co trzeba, co można, na ile można, na kiedy trzeba itd.
    Ponadto nikt nie da ci pieniedzy "za darmo". Jesli tworzysz miejsce pracy
    dla informatyka, to miejsce to ma być i informatyk też ma być, jesli nie
    ten to inny. Myśle, ze zabrali by ci publiczne pieniądze gdyby stwierdzili
    że coś jest nie tak.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net