  • 11. Data: 2020-02-09 17:14:45
    Temat: Re: Dostęp do ksiąg wieczystych...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sprawdzić, czy nie na Cyprze.

    -----

  • 12. Data: 2020-02-09 18:54:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 19:10, Michal Jankowski pisze:

    > Tymczasem są komercyjne strony, gdzie podobno za pieniądze można dostać
    > taki numer dla dowolnego adresu/działki. To działa? A jeśli tak, to jak?

    https://anti-captcha.com/mainpage ?

    W indiach siedzą pajety i wklepujom?
    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-02-10 00:12:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.02.2020 o 16:59, Budzik pisze:

    > Sprawdzic czy takie dane moga byc udostepnione. Jeżeli tak to wymusic na
    > sadzie umozliwienie łatwego dostepu, jezeli nie to ukaranie tych co
    > udostepniaja nieleganie.
    > Przeciez to elementarne, Watsonie ;-DDDD

    Skoro to elementarne, to spokojnie i Ty dasz radę :-D

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2020-02-10 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Skoro to elementarne, to spokojnie i Ty dasz radę :-D

    Nie wyłapał ironii?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 15. Data: 2020-02-10 22:02:27
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia Fri, 7 Feb 2020 19:10:52 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Jak wiadomo, księgi wieczyste są "jawne w jedną stronę", to znaczy jak
    > znasz numer księgi, to masz dostęp do jej treści i nikomu nic do tego,
    > po co ci to.

    Czy w innych krajach UE i poza UE jest podobnie z wyszukiwaniem jak w
    Polsce ?
    Odnoszę wrażenie, że tylko w Polsce aż tyle danych jest w internecie
    dostepnych bez żadnego logowania i autoryzacji.

  • 16. Data: 2020-02-10 22:04:29
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia 09 Feb 2020 15:59:59 GMT, Budzik napisał(a):

    > Sprawdzic czy takie dane moga byc udostepnione. Jeżeli tak to wymusic na
    > sadzie umozliwienie łatwego dostepu, jezeli nie to ukaranie tych co
    > udostepniaja nieleganie.
    > Przeciez to elementarne, Watsonie ;-DDDD

    Wnieśc sprawę do Sądu Administracyjnego o ustalenie, czy dane mogą być
    jawne według różnych kryteriów.

  • 17. Data: 2020-02-10 23:03:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.02.2020 o 22:02, Karol pisze:

> [...]
    > Odnoszę wrażenie, że tylko w Polsce aż tyle danych jest w internecie
    > dostepnych bez żadnego logowania i autoryzacji.

    Trudno mi za wszystkie kraje odpowiadać. Ale Bardzo wiele można znaleźć
    na stronach innych państw. Na Słowacji przykładowo publikują wszystko na
    temat przedsiębiorcy, łącznie z obrotami, podatkiem, ilością
    zatrudnionych osób.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2020-02-10 23:30:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-02-10 23:03, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > na stronach innych państw. Na Słowacji przykładowo publikują wszystko na
    > temat przedsiębiorcy, łącznie z obrotami, podatkiem, ilością

    W Irlandii też.

  • 19. Data: 2020-02-11 08:45:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 lutego 2020 22:02:52 UTC+1 użytkownik Karol napisał:

> [...]
    > Odnoszę wrażenie, że tylko w Polsce aż tyle danych jest w internecie
    > dostepnych bez żadnego logowania i autoryzacji.

    W krajach skandynawskich wchodzisz w net i mozesz sobie legalnie sprawdzić ile Twój
    sąsiad zarabia
    Bodajże w październiku publikowane są dane o zarobkach wszystkich osób i każdy
    powyżej 16go roku życia może sprawdzić zarobki dowolnej osoby

  • 20. Data: 2020-02-11 20:44:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale nie jesteśmy w Skandynawii.
    Poza tym w tamtych krajach pierwszy milion nie służy do przedłużania fiuta jak u nas.

    -----