  • 111. Data: 2017-11-28 21:39:19
    Temat: Re: Doręczenie pozwu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 21:35, J.F. pisze:

    >>> Ale czy nie nalezy ? :-P
    >
    >> Należy - przekazać adresatowi,
    >
    > Niemozliwe, przeciez adres jest zly :-)

    Nie bardzo rozumiem. Może problem w tym, że nie rozumiesz słowa adresat? :)

    > jest to jakis pomysl, ale jakis uciazliwy.

    Nie ma obowiązku.

    > Hm, chyba wlasnie dla PP to robione ... to kto ma ?
    > Sprzataczka/administrator budynku hurtem odnosza na poczte ?

    To może było dla PP robione, jak skrzynki były PP. Teraz skrzynki są
    prywatne, zatem zwroty są dla właściciela skrzynki.

    > To gdzie komornik przychodzi ?

    Tam, gdzie wierzyciel wskazuje, że znajdują się ruchomości dłużnika.

    > A jak wierzyciel wskaze ?

    To przyjdzie. Jak zobaczy, że rzeczy są we władaniu dłużnika, to zajmie.
    Jak zobaczy, że nie są we władaniu dłużnika, to nie zajmie.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2017-11-28 22:54:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 21:39, Liwiusz pisze:

    > To przyjdzie. Jak zobaczy, że rzeczy są we władaniu dłużnika, to zajmie.
    > Jak zobaczy, że nie są we władaniu dłużnika, to nie zajmie.

    Jak cokolwiek może być we władaniu osoby nieobecnej?

    Pozdrawiam

  • 113. Data: 2017-11-28 22:56:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 22:54, RadoslawF pisze:

    > Jak cokolwiek może być we władaniu osoby nieobecnej?

    Jeśli wychodzisz do pracy, to nie znaczy, że przestajesz władać rzeczami
    w swoim mieszkaniu.

    --
    Liwiusz

  • 114. Data: 2017-11-28 23:49:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Nov 2017 21:39:19 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem. Może problem w tym, że nie rozumiesz słowa adresat? :)

    Adres jest twoj. Ale imie i nazwisko obce.
    To jak chcesz przekazac adresatowi ?

    > Nie ma obowiązku.

    > To może było dla PP robione, jak skrzynki były PP. Teraz skrzynki są
    > prywatne, zatem zwroty są dla właściciela skrzynki.

    Czyli mieszkanca czy spoldzielni/wspolnoty/urzedu miasta ?

    I co ten wlasciciel ma zrobic ?

    > Tam, gdzie wierzyciel wskazuje, że znajdują się ruchomości dłużnika.

    No i jak myslisz, gdzie wskaze, skoro list do dluznika wyslal na twoj
    adres ? :-)

    > To przyjdzie. Jak zobaczy, że rzeczy są we władaniu dłużnika, to zajmie.
    > Jak zobaczy, że nie są we władaniu dłużnika, to nie zajmie.

    No chyba, ze z Mlawy :-P

    J.

  • 115. Data: 2017-11-28 23:50:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Nov 2017 22:56:40 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jeśli wychodzisz do pracy, to nie znaczy, że przestajesz władać rzeczami
    > w swoim mieszkaniu.

    Czyli moze zajac wszystko pod wskazanym adresem ? :-)

    J.

  • 116. Data: 2017-11-29 00:50:48
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/26/2017 6:30 AM, Liwiusz wrote:

    > Nikt nie twierdził, że twierdziłeś, że USA to normalny kraj. Ale czasem
    > używasz argumentu, że skoro tak tam jest, a u nas inaczej, to znaczy, że
    > u nas gorzej.

    ostatnią część zdania sam sobie dorobiles.

  • 117. Data: 2017-11-29 00:52:04
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/28/2017 1:56 PM, Liwiusz wrote:
    > Zajmie rzeczy będące we władaniu dłużnika. Jak przyjdzie i zobaczy, że
    > tam śladu dłużnika nie ma, to nie zajmie.

    ha ha ha

  • 118. Data: 2017-11-29 00:56:08
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/28/2017 3:56 PM, Liwiusz wrote:

    > Jeśli wychodzisz do pracy, to nie znaczy, że przestajesz władać rzeczami
    > w swoim mieszkaniu.

    I wlasnie sam sobie udowodniłeś dlaczego komornik zajmie ci wszystko jak
    leci.

    I pileczka jest po twojej stronie. Udowodnij, ze w twoim mieszkaniu
    dluznik nie mieszka. Po wedlug komornika mieszka, ale akurat komornik
    tego udowdniac nie musi. Wystarczy, ze "stwierdzi" ustnie.

  • 119. Data: 2017-11-29 10:27:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 23:49, J.F. pisze:

    > Adres jest twoj. Ale imie i nazwisko obce.
    > To jak chcesz przekazac adresatowi ?

    W każdy możliwy sposób.
    Skąd ci przyszło do głowy to pytanie? Przecież nikt nie twierdzi, że to
    obowiązek.

    > Czyli mieszkanca czy spoldzielni/wspolnoty/urzedu miasta ?

    To zależy.

    > I co ten wlasciciel ma zrobic ?

    Nie wiem, skoro robi przegródkę na zwroty, to pewnie jakiś pomysł na to ma.

    > No i jak myslisz, gdzie wskaze, skoro list do dluznika wyslal na twoj
    > adres ? :-)

    No to wskaże. Wiele razy tak sam robiłem, że wskazywałem ostatni znany
    adres, a potem okazywało się, że dłużnik tam nie mieszka. Komornik
    spisywał protokół na tę okoliczność i tyle.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2017-11-29 10:28:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 23:50, J.F. pisze:

    > Czyli moze zajac wszystko pod wskazanym adresem ? :-)

    Przeczytaj przepis, zamiast siać dezinformacje.

    --
    Liwiusz