  • 21. Data: 2008-08-08 19:27:01
    Temat: Re: Domena w promocji i regulamin
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 21:22, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > takie coś:
    >
    > Poczytaj główny regulamin domeny.pl. Tam jest kilka kwiatków niezgodnych z prawem i
    wytykanych przez UOKiK.

    Nie znam prawa. Skoro są niezgodni z prawem to dlaczego UOKiK ich nie
    uwalił jeszcze?

    Jatomek

  • 22. Data: 2008-08-08 19:31:28
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To nie płać, może przed sądem wygrasz, a może wcale do sprawy sądowej
    > nie dojdzie.

    Na 100% to drugie.

    *piotr'ek*

  • 23. Data: 2008-08-08 19:33:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Na 100% to drugie.

    Zatem poradę praktyczną już mamy.

    A w teorii, to można o tym dyskutować przez miesiąc, na ile zasady w
    tej firmie są zgodne z prawem, jak dobrze klient jest informowany o
    warunkach itp. itd. etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 24. Data: 2008-08-08 19:33:41
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie znam prawa. Skoro są niezgodni z prawem to dlaczego UOKiK ich nie
    uwalił jeszcze?

    Bo najczęściej klienci olewają płacenie, a domeny.pl znając byki w swoim regulaminie
    nie ściga ich za to. Zresztą wystarczy trochę z nimi pokorespondować. 2-3 e-maile i
    się uspokoją i zapomną nagle Ci odpisać. Najlepsze jest to, że od Ciebie wymagają
    listu poleconego, a sami odpisują e-mailem.

    *piotr'ek*

  • 25. Data: 2008-08-08 19:37:18
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 21:33, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Zatem poradę praktyczną już mamy.

    A co mógłbym zrobić żeby dali mi spokój? Iść do prawnika, który im
    napisze w którym miejscu łamią prawo i postraszy sądem jeśli nadal
    mnie będą dręczyć?
    Nie chcę dostawać upomnień, wezwań itp śmieci.

    Jatomek

  • 26. Data: 2008-08-08 19:40:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:

    > A co mógłbym zrobić żeby dali mi spokój? Iść do prawnika, który im
    > napisze w którym miejscu łamią prawo i postraszy sądem jeśli nadal
    > mnie będą dręczyć?
    > Nie chcę dostawać upomnień, wezwań itp śmieci.

    Za prawnika zapłacisz więcej, niż ta domena jest warta. Nie możesz ich
    ignorować? Po pewnym czasie pewnie dadzą sobie spokój. Uznaj maile od
    nich tak jak każdy inny spam.

  • 27. Data: 2008-08-08 19:47:23
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 21:40, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >   Za prawnika zapłacisz więcej, niż ta domena jest warta. Nie możesz ich
    > ignorować? Po pewnym czasie pewnie dadzą sobie spokój. Uznaj maile od
    > nich tak jak każdy inny spam.

    Miałem na myśli jakąś darmową usługę rzecznika praw konsumetna czy
    coś. Ale olać to, zrobię jak mi radzicie. Dzięki.

    Jatom

  • 28. Data: 2008-08-08 20:10:58
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A co mógłbym zrobić żeby dali mi spokój?

    Na początek wytknij im, że:
    XI. ROZSTRZYGANIE SPORÓW

    1) W przypadku powstania sporów wynikających z realizacji umowy zawartej między
    Domeny.pl sp. z o.o. a Abonentem sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu
    jest sąd w Krakowie.

    Podpada pod niedozwoloną klauzulę UOKiK.

    Jeśli jesteś osobą fizyczną, a nie firmą to wytknij im też:

    IV. Płatności

    6) W przypadku uchylania się przez Abonenta od terminowego wniesienia opłaty z tytułu
    świadczonych usług Domeny.pl sp. z o.o. wzywa na piśmie Abonenta do uregulowania
    zaległości pod rygorem ujawnienia danych Abonenta w Krajowym Rejestrze Długów. Koszt
    wezwania do zapłaty obciąża Abonenta.

    Bo do rejestru długów za brak płatności za domenę nie mogą Cię zgłosić

    A w finale zapytaj ich się co oznacza ten dopisek na końcu ich e-maila, że nie możesz
    go nikomu przekazywać i takie tam blebleble...

    *piotr'ek*

  • 29. Data: 2008-08-08 22:41:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Aug 2008, j...@g...com wrote:

    > A ty coś myślisz czy tak tylko piszesz?

    Do myślenia odwrotnego potrzebna jest czynność odwrotna od pisania.
    Tak, czytać trzeba ;>, o tu:
    _117.html
    ...i proponuję zacząć od art.60.

    Jak gazetę kupujesz to też uważasz że "dlaczego masz płacić
    skoro nic nie podpisywałeś"?

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2008-08-09 06:44:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jak gazetę kupujesz to też uważasz że "dlaczego masz płacić
    > skoro nic nie podpisywałeś"?

    Dobry przykład :) Kupił gazetę a miesiąć później dostał do domu następny
    numer i wezwanie do zapłacenia Wydawcy za prenumeratę ;) Okazało się, że
    nie przeczytał karteczki przyczepionej do kiosku na której napisano, że
    gazety sprzedaje sie wyłącznie w prenumeracie :)

    j.

    --
    http://www.index73.pl - Artykuł 73 Konstytucji RP:
    Każdemu zapewnia się wolność twórczości artystycznej,