  • 11. Data: 2002-10-18 14:47:34
    Temat: Re: Domek letniskowy - pomocy !!
    Od: "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl>

    "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg> schrieb im Newsbeitrag
    news:aop4gl$72r$1@news2.tpi.pl...
    > o własnie przeoczyłem,
    > jeśłi ten domek ma nie więcej niż 0,4 ha i nie macie innych
    > nieruchomości w Polsce to nie jest potrzebne.
    >
    > Jeśli któryśz waunków nie jest spełniony - umowa tak czy siak jest
    nieważna,

    > elżebieto by the way - skąd pomysł na tego typu zakup?
    > przecież w niemczech umowy sprzedazy nieruchomości też są sporządzane w
    > formie aktu notarialnego,
    > co więcej tam nawet obie strony musza sie stawic jednoczesnie :)

    To bylo szybko szybko, spoldzielnia plajtowala i potrzebowala pieniedzy na
    wyplaty, umowe spisalismy z prezesem i glownym ksiegowym tej spoldzielni u
    nich w biurze, mamy ten domek juz 8 lat.

    Boze, to co teraz robic ?? Kupilam go a nie jestem wlascicielka ?? Jak to
    odkrecic ?? Nigdy nie myslalam, ze do takiego 40 m2 domku jeszcze chodzic do
    notariusza.
    Wychodzi na to, ze domek jest niesprzedawalny ??

  • 12. Data: 2002-10-18 14:53:02
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "Elzbieta" <n...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wychodzi na to, ze domek jest niesprzedawalny ??

    alles ist im Handel erhältlich :),
    tylko coś tu nie gra,
    z tego co piszesz wynika, że domek to nieruchomość i powinien być sprzedany
    umową w formie aktu notarialnego.
    Wszyscy o tym wiedzą (a jużprezesi spółdzielni na pewno), więc nie wiem
    dlaczego tak się nie stało.

    Może powinnaś poszukać dobrego prawnika i zlecić mu wyjaśnienie tego -
    ciekawa sprawa w każdym razie