  • 1. Data: 2005-07-07 21:53:01
    Temat: Dokumenty na Prawko a egzamin wewnetrzny
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Sytuacja nastepujaca.
    Moja zona zapisala sie na kurs prawa jazdy i dzisiaj miala ostatnie 2
    godziny jazdy. Dokumeny potrzebne do zlozenia egzaminu panstwowego na prawo
    jazdy to miedzy innymi "zaswiadczenie o ukonczeniu kursu".

    Osrodek prowadzacy kurs, nie che wydac takiego dokumentu poniewaz
    przeprowadza egzamin wewnetrzny.
    1. Czy jesli nie bylo dodatkowej umowy miedzy kursantem a osrodkiem
    szkolenia, to moga cos takiego robic i nie wydac zaswiadczenia o ukonczeniu
    kursu, bo przeprowadzili taki egzamin w osrodku i zdecywali ze kursant nie
    zdal?

    2. Co w przypadku gdy taka umowa byla podpisana ( a konkretnie regulamin w
    którym napisane byloze ukonczenie kursu poprzedza egzamin wewnetrzny. ) Czy
    moga odmowic wydania zaswiadczenia w takiej sytuacji, a ewentualny dodatkowy
    egzamin wewnetrzny ustalic oczywiscie za oplata ( w regulaminie nie bylo nic
    na temat dodatkowych kosztow jesli ktos nie zda za pierwszym razem egzaminu
    wewnetrznego )?

    Wedlug nich moja zona nie zdala egzaminu wewnetrznego i nie chca wystawic
    takiego zaswiadczenia. Czy sa jakies argumenty ( paragrafy ), na ktory moge
    sie powolac by jednak wydali takie zaswiadczenie ( mimo iz tego wewnetrznego
    egzaminu nie zaliczyla, a regulamin zaakceptowala )?