  • 1. Data: 2003-12-04 16:04:01
    Temat: Dokumenty
    Od: "kalkol" <w...@g...pl>

    1. Czy do sądu mogą iść kserokopie dokumentów poświadczone przez notariusza,
    względnie gmine (chodzi o sprawe spadkową)- chodzi o akt zgonu.
    2. Czy dokumenty które mają kilka latek i trochę pożułkły nie naruszając
    przy tym wyrażności pisma, pieczątek itp. są nieważne?

  • 2. Data: 2003-12-04 20:14:34
    Temat: Re: Dokumenty
    Od: "kalkol" <w...@g...pl>

    Użytkownik "kalkol" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Czy dokumenty które mają kilka latek i trochę pożułkły nie naruszając
    > przy tym wyrażności pisma, pieczątek itp. są nieważne?

    Wiem pytanie dziwne ale pani w gminie tak powiedziała że dokumenty nie mogą
    być stare i kserokopia nie moze służyć w sądzie. Ja myślę coś zupełnie
    przeciwnego ale może sie myle.

  • 3. Data: 2003-12-05 10:10:05
    Od: "beny76" <b...@o...pl>

> [...]
    mogą
    > być stare i kserokopia nie moze służyć w sądzie. Ja myślę coś zupełnie

    ... a pani w gminie byla mloda, czy stara :)

    dokument jest dokumentem, a to ze jest stary nie ma znaczenia. jak jest
    czytelny to OK.

    jezeli chodzi o sad, to np. w sprawach cywilnych o zaplate sadowi przedklada
    sie kserokopie dokumentow. mysle, ze tutaj tez nie bedzie problemu, a jezeli
    nie bedzie sedziemu cos pasowac, to wezwie Ciebie do przedlozenia oryginalow
    tych dokumentow.

    pozdrow pania z gminy :))))))))))

    beny76

  • 4. Data: 2003-12-08 09:29:40
    Od: "kalkol" <w...@g...pl>

    Użytkownik "beny76" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jezeli
    > nie bedzie sedziemu cos pasowac, to wezwie Ciebie do przedlozenia

    Dziekuję i za odpowiedź. Niestety nie wiem czy pani w gminie była stara czy
    młoda bo załatwiała to moja ciocia.