  • Data: 2006-03-06 20:36:52
    Temat: Dochodzenie należności od nierzetelnego klienta.
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów

    Mam następujący problem. Mam klienta który jest mi winien pieniądze za
    niezapłacone faktury. Jakie ja muszę spełnić warunki abym mógł dochodzić
    swojej należności sądownie? Ile czego muszę mu wysłać zanim go podam do
    sądu?
    Pierwszy taki nieuczciwiec mi się trafił i muszę teraz się z tym
    problemem zmierzyć. Pomożecie?

    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski
    contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl