  • 1. Data: 2008-01-26 10:29:00
    Temat: Re: Do?ć kłamstw na temat Radia Maryja i TV Trwam!!!
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 26, 4:12 pm,
    "Sky
    _" <w...@g...pl> wrote:
    > Zespół stawia sobie następuj?cy cel: informować rzetelnie opinię publiczn? w
    > kraju i na ?wiecie o wszelkich poczynaniach w mediach i wokół nich, które
    > zagrażaj? b?dĽ obyczajno?ci, b?dĽ swobodzie publicznej dyskusji.

    Czy to nie przypadkiem przeczy samo sobie? Swoboda publicznej dyskusji
    zagraza obyczajowosci bo mozna rozmawiac o seksie, narkotykach, nowej
    wystawie Kozyry czy filmie o ksiedzu homoseksualiscie.

  • 2. Data: 2008-01-26 15:12:05
    Temat: Do?ć kłamstw na temat Radia Maryja i TV Trwam!!!
    Od: "Sky _" <w...@g...pl>

    Społeczny Niezależny Zespół ds. Etyki Mediów

    W Polsce nasila się dzi? akcja zmierzaj?ca wprost do głębokiego zredukowania
    mediach wolno?ci słowa i do wprowadzenia w nich niejawnej, ale tym
    skuteczniejszej cenzury. Akcji tej służy szeroka dezinformacja opinii
    publicznej.
    Manipulacje prawd? i deformacje informacji dotycz?cych spraw istotnych dla
    życia
    społecznego s? silnym uderzeniem w godno?ć człowieka. Ze szczególnym
    niepokojem
    obserwujemy manipulacje, nasilaj?ce się w ostatnich dniach, dokonywane na
    informacjach dotycz?cych Radia Maryja. Rozgło?nia ta i TV Trwam nie tylko
    umacniaj? pluralizm mediów w Polsce (gdyby nie ich obecno?ć, trudno byłoby
    się
    dopatrzyć istotnych różnic w programie i sposobie przekazywania informacji
    pozostałych dużych podmiotów medialnych), lecz przede wszystkim służ?
    licznej,
    kilkumilionowej rzeszy słuchaczy, których postaw s? wyrazicielem. Wszelkie
    lekceważ?ce lub nawet wrogie odnoszenie się do programu Radia Maryja ze
    strony
    laickich mediów b?dĽ innych instytucji to zarazem okazywanie swojej niechęci
    wobec dużej czę?ci Narodu Polskiego.
    Jednym z instrumentów tej akcji budowania kłamstwa jest tzw. Rada Etyki
    Mediów,
    samozwańczo stroj?ca się w togę moralnej wyroczni.
    Czas już, żeby się tym zamachom na wolno?ć słowa i manipulowaniem prawd?
    przeciwstawić, i to w sposób zorganizowany. Dlatego zawi?zuje się od zaraz
    Społeczny Zespół ds. Etyki Mediów, którego niżej podpisani s? grup?
    inicjuj?c?.
    Zespół stawia sobie następuj?cy cel: informować rzetelnie opinię publiczn? w
    kraju i na ?wiecie o wszelkich poczynaniach w mediach i wokół nich, które
    zagrażaj? b?dĽ obyczajno?ci, b?dĽ swobodzie publicznej dyskusji.
    Prosimy o poparcie wszystkich, którzy podzielaj? nasze zaniepokojenie
    powstał?
    sytuacj?.
    prof. dr hab. Bogusław Wolniewicz
    ks. prof. dr hab. Czesław S. Bartnik
    o. prof. dr hab. Mieczysław A. Kr?piec OP

    Na apel tych wybitnych postaci odpowiedziały już inne osoby, które s?
    poważnie
    zaniepokojone manipulacjami dokonywanymi od wielu lat w mediach, a nasilaj?c
    ymi
    się w ostatnich tygodniach i dniach:
    inż. mjr AK Paweł ?wietlikowski
    Olgierd Baehr
    prof. dr hab. Marcin Grynia
    prof. dr hab. Zbigniew Jacyna-Onyszkiewicz
    prof. dr hab. Edmund Kozal
    prof. dr hab. Jerzy Marcinek
    prof. dr hab. Henryk Szydłowski
    prof. dr hab. Zygmunt Zagórski
    prof. dr hab. Ludwika Sadowska
    prof. zwycz. Jadwiga Moniuszko-Jakoniuk
    prof. Stanisław Więckowski
    prof. dr inż. Józef Wysocki
    dr Jerzy Achmatowicz
    red. Helena Pasierbska-Wojtowicz
    red. Wojciech Reszczyński
    inż. Alojzy Szablewski
    Stanisław Pieszko, Litwa
    prof. dr hab. Jerzy Czyż
    prof. Włodzimierz Bojarski
    kpt. żw inż. Zbigniew Sulatycki
    red. Zbigniew Tyszko, Norwegia
    doc. dr Jan Borkowski
    prof. dr hab. Leszek Jankiewicz
    doc. dr hab. Krystyna Górecka
    prof. Teodor Zagierski, Uniwersytet w Oslo

    Wkrótce osoby te powołaj? zespół roboczy, który będzie przygotowywał
    informacje
    dla opinii społecznej dotycz?ce kłamstw i manipulacji, zwłaszcza dotycz?cych
    działalno?ci Radia Maryja i TV Trwam.

  • 3. Data: 2008-07-07 09:58:36
    Temat: Dosć kłamstw na kazdy temat
    Od: "Dominik" <d...@g...com.eu>

    "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> wrote
    [...]

    Czyż nie o tym mówi sam Pan Jezus:
    Ja, gdy z ziemi zostanę podniesiony, wszystkich przyciągnę do siebie.
    Czy gest przyciągania do siebie nie polega na wyciągnięciu ramion?
    Tymi rozciągniętymi na krzyżu ramionami obejmuje Chrystus całą ludzkość.