  • 1. Data: 2005-03-08 22:08:41
    Temat: Dług-umorzenie-firma windykacyjna
    Od: "kasia @@wytnijonet.pl" <n...@o...pl>

    Witam
    Popadłam w kłopoty.Sprawa nakazowa,przyszedł komornik i z braku majatku
    umorzył postępowanie.
    Teraz dostałam pismo od firmy windykacyjnej która okresliła mi termin siedmiu
    dni na spłate.Jeżeli tego nie zrobie to jaj "cierpliwi" pracownicy skutecznie
    wyegzekwują należność.
    Czy oni maja prawo wchodzic do domu w ktorym tylko odwiedzam męża ,w którym
    nie jestem zameldowana i niczego nie posiadam?
    Proszę o rady.ale te,że najlepiej spłacić to juz dostałam.

    Pozdrawiam Kasia

  • 2. Data: 2005-03-08 22:16:21
    Temat: Re: Dług-umorzenie-firma windykacyjna
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kasia @@wytnijonet.pl wrote:
> [...]
    > nie jestem zameldowana i niczego nie posiadam?
    > Proszę o rady.ale te,że najlepiej spłacić to juz dostałam.

    firma windykacyjna może sobie co najwyżej pójść do sądu i przysłać
    kolejnego komornika.
    Ale myślisz, że to zrobią jak dobrze wiedzą, że jeden już nic nie załatwił.
    Szkoda im będzie kasy. Odłożą cię na półką, jak stracone.