  • 61. Data: 2004-11-16 22:40:58
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > P.S. Pytam zupełnie powaznie - masz cos wspólnego z firmami swiadczacymi
    > usługi za pomoca dialerów?

    Nie jestes w stanie zrozumiec, ze ktos moze miec inne zdanie niz Twoje -
    jedynie sluszne ;-)

    Kupujesz w kiosku gazete. Tam znajdujesz reklame - wyslij poczta banknot
    100 zl, przyslemy Ci najnowszy model dvd warty 2000 zl. Wysylasz i .... nic.

    Do kogo masz pretensje? Do redakcji gazety? Kioskarza? Sprzedawcy
    kopert? Poczty? Wszyscy zarobili na tym oszustwie, prawda?

    M.

  • 62. Data: 2004-11-16 23:06:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > wszystko zeby ludzie nie byli swiadomi! Przeciez nie wkladaja tego
    > regulaminu w jakies ukrety miejsce dlatego zeby program lepiej dzialał
    > tylko *dokkaldnie* w jednym celu. Zeby ludzie korzystali, ale nie widzeli
    > ceny - zaprzeczysz?

    Zaprzeczyń nie zaprzeczę, bo przede wszystkim u mnie taki dialer nawet
    nie ma jak się zainstalować, więc po prostu nie wiem, co on wypisuje.
    Ale co temu jest winna TPSA?

    [ciach]

    > Jestes mi winien 200 zł!!! ZA co pytasz? Za to ze odpowiedziałem na twojego
    > posta! Nie wiedziałes ze trzeba placic? Mogłes przeczytac mój regulamin.
    > Unga bunga ale plac bo nauka musi kosztowac!

    Hehe - powodzenia w sądzie. Jak pójdziesz z takim pozwem o zapłatę do
    sądu, to nie dość, że nie wygrasz, to jeszcze dostaniesz grzywnę za
    robienie sobie jaj z wymiaru sprawiedliwości.

    [ciach]

    > Gdyby cena była znana to by nie było problemu. I nie jakis program tylko
    > konkretny - napisany dokladnie po to i w taki sposób aby placzyc komputer z
    > tym numerem bez zadnej wiedzy uzytkownika. Dowód:
    [ciach]

    Też mi dowód. Owszem - jakiś cwaniaczek podłożył świnię. Owszem - jakiś
    frajer się na to nabrał (czy też nie potrafił temu zapobiec). Owszem -
    cwaniaczek popełnił przestępstwo.

    Ale gdzie tu wina TPSA?

    [ciach]

    > wiesz ze nie o tym mówie! Mówie ze jakiegos mozesz złapać!

    Ja się zabezpieczam ;-P

    [ciach]

    > nie wiem czy dobrze kojarze ale jak panienka wiedziała ze jest zarazona i
    > zostanie jej udowodnione ze specjalnie sie ze mna przespała zeby mnie tez
    > zarazic to za to moze pójsc siedziec! Czy sugerujesz ze piszacy dialery
    > powinni pojsc siedziec? Hmm, widze ze wypracowujemy kompromis ;-)

    Primo: nie musiała wiedzieć, mogła być tylko tak samo głupia.
    Secundo: nawet, jakby wiedziała i zrobiła to specjalnie, to jednak ktoś,
    kto z 'pierwszą lepszą' się nie zabezpiecza, jest idiotą. Chyba się
    zgodzisz?

  • 63. Data: 2004-11-16 23:17:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > to kto w koncu swiadczyl mi te usługe? TPSA czy ta firma? A jezeli "ta"

    Ta firma. TPSA tylko pośredniczy w rozliczeniach i dostarcza medium.

    Z jedną małą uwagą: zauważ, że ktoś mógł np. stworzyć takiego dialera
    złośliwie. Nie dla korzyści, tylko po to, żeby ktoś dostał wysoki
    rachunek. Taki żartowniś z usługodawcą może nie mieć nic wspólnego.

    > firma to czy nie jest tak ze mam prawo znac jej dane?

    Teoretycznie. Powinna była dostarczyć swoje dane temu urzędowi od
    telekomunikacji. A on powinien te dane opublikować.

    [ciach]

    > rzeczywiscie korzystanie z internetu jawi sie jak przebieganie przez
    > autostradę!

    'information highway'

    [ciach]

    > no cóz, jak wsiadasz do taksówki i chcesz wiedziec jaka fimra swiadczy na
    > twoja rzecz usługe przewozu to tez wzywasz policje?

    Nie. Ale na pewno nie awanturuję się o tę informację w Zarządzie Dróg
    Miejskich. Ani u producenta danego samochodu.

    > Jak napisałem na wstepie, rzecz nie dotyczy mnie, tylko mojego brata,
    > który cała kwote pokrył. A co "pyszczenia" - prosiłbym Cie zebys jednak

    I coś poza tym zrobił? Czy też tylko zrzędził?

    > troszeczke sie pohamował, albo zwyczajnie nie odpowiadał. Zachowujmy sie
    > kulturalnie, co by potem ktos nie twierdził ze nie jestesmy czescia
    > spoleczenstwa, tylko jakimis niekompetentnymi głupkami.

    No to jęczysz i czepiasz się niewinnej (w tym przypadku) tepsy.

    > P.S. Pytam zupełnie powaznie - masz cos wspólnego z firmami swiadczacymi
    > usługi za pomoca dialerów?

    Pytam zupełnie poważnie - robiłeś sobie niedawno tomografię?

  • 64. Data: 2004-11-16 23:24:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Do kogo masz pretensje? Do redakcji gazety? Kioskarza? Sprzedawcy
    > kopert? Poczty? Wszyscy zarobili na tym oszustwie, prawda?

    Celne porównanie :)

  • 65. Data: 2004-11-17 04:37:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Zaprzeczyń nie zaprzeczę, bo przede wszystkim u mnie taki dialer nawet
    > nie ma jak się zainstalować, więc po prostu nie wiem, co on wypisuje.
    > Ale co temu jest winna TPSA?

    wina TPSa to to, ze zamiast pomoc swoim, jak by na to nie patrzec klientom,
    chocby wskazujac droge postepowania w takiej sprawie, idzie w zaparte i
    juz!!! Po prostu zapominaja ze tak postepujac buduja sobie tzw. public
    relations, które wróci do nich jak tylko rynek sie troche bardziej
    unormuje!

> [...]
    > sądu, to nie dość, że nie wygrasz, to jeszcze dostaniesz grzywnę za
    > robienie sobie jaj z wymiaru sprawiedliwości.

    Oczywiscie pozew byłby absurdalny. Ale nie rozsmieszaj mnie z ta grzywna.
    Jedna z moich znajomych miała ostatnio sprawe w sadzie - sedzia po
    rozpatrzeniu sprawy, oczywiscie na korzysc mojej znajomej, powiedział ze
    tajemnica prokuratury pozostanie jak ta sprawa trafiła do sądu. Ale osoba
    która wszystko sprowokowała nadal czuje sie bezkarna.

> [...]
    > jakiś frajer się na to nabrał (czy też nie potrafił temu zapobiec).
    > Owszem - cwaniaczek popełnił przestępstwo.

    ok
    > [ciach]

    > Ja się zabezpieczam ;-P

    ja tez, ale licze sie z tym ze kiedys jakiegos złapie!

> [...]
    > Secundo: nawet, jakby wiedziała i zrobiła to specjalnie, to jednak
    > ktoś, kto z 'pierwszą lepszą' się nie zabezpiecza, jest idiotą. Chyba

    zgodze sie, jest idiota.
    ale pytanie nie było, kto jest idiota, tylko kogo w danej sytuacji mozna
    oskarzyc :-)
    EOT?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 67. Data: 2004-11-17 05:17:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    > złośliwie. Nie dla korzyści, tylko po to, żeby ktoś dostał wysoki
    > rachunek. Taki żartowniś z usługodawcą może nie mieć nic wspólnego.

    To teraz musielibysmy zapytac o to "te firme", czy to jest jej dialer, czy
    tez jakis złośliwy

    > Nie. Ale na pewno nie awanturuję się o tę informację w Zarządzie Dróg
    > Miejskich. Ani u producenta danego samochodu.

    a u kierowcy, który w danym moemncie kieruje taksówka, ale nie jest
    włascicielem firmy?

    > I coś poza tym zrobił? Czy też tylko zrzędził?

    musiałbys jego zapytac...

    > No to jęczysz i czepiasz się niewinnej (w tym przypadku) tepsy.

    punkt widzenia zalezy od punktu siedzienia. Ja zaplaciłem tepsie,
    informacji których otrzymałem w tym watku (na przykald o tym ze dane
    usługodawcy powinny byc publikowane) nie otrzymałem od tepsy, a mysle ze
    przynajmniej tego mógłbym oczekiwac.
    W mojej firmie tez czesto jest tak, ze posredniczymy miedzy naszymi
    klientami a innymi firmami. Ciekawe jak długo bysmy funkcjonowali na rynku
    jak byśmy sie zachowywali tak jak TPSA. Ale masz racje - to nie jest wina
    TPSA ze jest monopolista.

    > Pytam zupełnie poważnie - robiłeś sobie niedawno tomografię?

    Skoro pytasz powaznie, to odpowiadam - NIE.
    Wyjasniłem to w innym watku - zdziwiło mnie twoje bardzo osobiste,
    emocjonalne podejscie do tematu, wiec zapytałem, wybacz jezeli cie
    uraziłem!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 66. Data: 2004-11-17 05:17:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Maciej Bebenek m...@u...org ...

    > Nie jestes w stanie zrozumiec, ze ktos moze miec inne zdanie niz Twoje
    > - jedynie sluszne ;-)

    jestem w stanie, pytam zupełnie poważnie, dlatego ze ja starałem sie na
    tyle na ile potrafie celnie dobierac argumenty i nimi operować, tymczasem
    ze strony p. Lawy zauważyłem bardziej emocjonalne podejscie ("głupi"
    "pyskować", "ja kompetentny, tynie"), i to mnie troche zdziwiło.

> [...]
    >
    > Do kogo masz pretensje? Do redakcji gazety? Kioskarza? Sprzedawcy
    > kopert? Poczty? Wszyscy zarobili na tym oszustwie, prawda?

    W sumie pewnie do firmy której wysłałem te 100 zł - oczywiscie znałbym jej
    dane! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 68. Data: 2004-11-17 05:30:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Celne porównanie :)

    IMHO nie. Tu udzial uzytkownika jest niepodwazalny. W przypadku dialerow
    tak nie jest.

    j.

  • 69. Data: 2004-11-17 07:47:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > ze strony p. Lawy zauważyłem bardziej emocjonalne podejscie ("głupi"
    > "pyskować", "ja kompetentny, tynie"), i to mnie troche zdziwiło.

    Problem pojawia się na różnych grupach w odstępie 30 dni (ciekawe
    dlaczego ;-). Akurat p.s.p. teoretycnzie jest tym miejscem, gdzie można
    by problem rozwinąć z prawnego punktu widzenia, ale jak widzisz
    zapanowała cisza prawnicza. Ja nie jestem prawnikiem, A.L. - z tego co
    wiem - tez nie. Mam pewne doświadczenie praktyczne i dość wyrobiony
    pogląd na sprawę. Też praktyczny. I próbuję Ci podac problemy zblizone
    ale w innej rzeczywistości, a Ty z uporem maniaka chcesz karać
    kioskarza, że Ci sprzedał gazetę z oszukańczą reklamą.

    > W sumie pewnie do firmy której wysłałem te 100 zł - oczywiscie znałbym jej
    > dane! ;-P

    To dlaczego domagasz się tych danych od od poczty???

    M.

  • 70. Data: 2004-11-17 09:11:03
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A czy ktoś komuś każe z niej korzystać?

    Panie Andrzeju.

    Mysle, ze Pan torche przeszadza.
    Jest w Polsce (i nie tylko) szeroko rozwiniete prawodawstwo obwarowujace
    sprzedaz produktow potencjalnie nieezpiecznych.
    STAD tez "zwykly obywatel" ma prawo do nieco mniejszej czujnosci.

    Tak np jesli ktos sprzeda Panu przeterminowana zywnosc z mala karteczka ze
    regulamin jest w sklepie na zapleczu.. a tam ze je to anna wlasna
    odpowiedzialnosc....

    Bedzie Panu wazal, ze wszystko w porzadku ?

    > A szkoda.

    Nie.. Nie szkoda..
    Nie wszystcy sa tacy genialni jak Pan,
    nawet wiele osob nie sa tak inteligenne
    jak znacznie glupszy
    od Pana nizej podpisany

    I oni TEZ maja prawo do zycia i przegladania internetu

    I zaden zlodziej bandyta nie powinien na nich zastawiac pulapek
    w stylu "kliknieciem w obrazek z wizerunkiem otwartych drzwi
    zgadzasz sie na zaplacenie 10 000 USD"

    > Unga-bunga - twoja brat musiecz nauczyć się myślec. Nauka czasem
    > kosztować, bunga...

    NIekazdy jest Tak madry jak Pan..
    Mniej inteligentni TEZ maja prawo do GODNEGO zycia.

> [...]
    > też jest znana. A to, że ktoś pozwolił jakiemuś programowi na
    > samodzielne wykorzystanie modemu i wykręcenie numeru - to już nie wina

    WINA TPSA..
    Wina TPSA jest, ze udostepnia usluge o ktorej NIE JEST swiadomy
    uzytkownik.

    Uzytkownik ma prawo wierzyc, ze skoro skonfigurowano mu POLACZENIE do TPSA
    i NIC WIECEJ, to ma polaczenie z TPSA i NIC WIECEJ.
    Niem usi byc komputerowym geniuszem.

    > [ciach]

    > Żadna mi nie sformatuje. To, że ty jesteś niekompetentny nie oznacza, że
    > ja też.

    Zbyt pewny Pan siebie jest
    nawet jak ma takiego geniusza..

    > Żadnego nie napisałem.

    A wirus na TWOIM komputerze to tez "twoja wina",
    a dzury w systemie na TWOIM komputerze to tez twoja wina ?

    > Chybiona analogia.
    >
    > Myśl raczej w kategoriach seksu z nieznanymi partnerami bez żadnych
    > zabezpieczeń. Jak podłapiesz HIVa od jakiejś panienki, bo nie użyłeś
    > gumki, to kogo oskarżysz?

    A jak Ci lekarz podczas zabiegu usuwania zeba pod narkozza
    zgwalci zone to bedzie TWOJA WINA ?

    Boguslaw