    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Deutsch-polnische Zionismus - Powieszą mnie czy ułaskawią?
    Date: Thu, 28 Jun 2007 20:09:49 +0200

    Prof. Papier (papier) z monachijskiej uczelni, Prezes Federalnego Sądu
    Konstytucyjnego w Karlsruhe, to straszny rasista. Dopiero co w maju uwalił
    (z jego udziałem już drugą skargę konstytucyjną w mojej historii) mi bez
    uzasadnienia, łamiąc kolejny raz prawo moją skargę w sprawie wyrażania
    poglądów "O Żydach" w Niemczech. Chodzi oczywiście o wyrażanie
    poglądów o polskich Żydach z życia publicznego, na polskich grupach
    dyskusyjnych, w języku polskim, dyskutując na internetowych grupach
    dyskusyjnych do tego przeznaczonych, z Niemiec. Niemcy działali w imieniu
    Polski? Albo dzisiaj jest odwrotnie, Polska działa w imieniu Niemiec?

    Federalny Sąd
    Konstytucyjny w Karlsruhe pomieszał przepisy, by nie musieć
    uzasadniać odmowy. Teraz mam sześć miesięcy by dobrze uzasadnić skargę do
    Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu. Jeśli i tamten umyje ręce, co jest
    możliwe, znając syjonistyczne układy i powiązania Niemców i Polaków ze
    Strasburgiem, będę udupiony i w Polsce (w związku z toczącą się i tu
    nagonką na mnie ze strony polskiego "wymiaru sprawiedliwości"). Jak przyjmą,
    to będę raczej oczyszczony w dwóch krajach na raz i jednocześnie
    niekwestionowanym obrońcą praw obywatelskich na świecie.

    ----------------------------
    Ausfertigung
    BUNDESVERFASSUNGSGERICHT
    - l BvR 930/07 -
    In dem Verfahren
    über die Verfassungsbeschwerde
    des Herrn Jaroslaw Niedzwiecki , ul. Luzycka 75, 58-100 Swidnica, Polen,
    gegen 1. a) den Beschluss des Oberlandesgerichts Bamberg vom 26. Februar
    2007 - 2 Ss 17/07 -,
    b) das Urteil des Landgerichts Aschaffenburg vom 25. September 2006 - l Ns l
    Ls 110 Js 16448/00 -,
    c) das Urteil des Amtsgerichts Obernburg a.M. vom 5. März 2002 - l Ls 110 Js
    16448/00 -,
    2. a) den Beschluss des Oberlandesgerichts Bamberg vom 27. November 2006 - l
    Ws 750/06 -,
    b) den Beschluss des Landgerichts Aschaffenburg
    vom 2. November 2006 - l Ns l Ls 110 Js 16448/00
    hat die 1. Kammer des Ersten Senats des Bundesverfassungsgerichts durch den
    Präsidenten Papier,
    die Richterin Hohmann-Dennhardt und den Richter Hoffmann-Riem
    gemäß § 93 b in Verbindung mit § 93 a BVerfGG in der Fassung der
    Bekanntmachung vom 11. August 1993 (BGBl I S. 1473) am 9. Mai 2007
    einstimmig beschlossen:

    Die Verfassungsbeschwerde wird nicht zur Entscheidung angenommen, weil sie
    unzulässig ist (§§ 23, 92 BVerfGG).
    Von einer weiteren Begründung wird gemäß § 93 d Abs. l Satz 3 BVerfGG
    abgesehen.
    Diese Entscheidung ist unanfechtbar.
    Papier
    Hohmann-Dennhardt
    Hoffmann-Riem

    Niemiecki Trybunał Konstytucyjny odmawiając przyjęcia mojej skargi
    konstytucyjnej tuszuje matactwa niemieckich sądów niższych instancji, które
    to także bezprawnie odmówiły mi apelacji i rewizji we wspomnianej sprawie.

    Cytowany przez "Bundesverfassungsgericht § 93 d Abs. 1 Satz 3 BVerfGG (że
    Trybunał nie musi uzasadniać swojej decyzji kapturowej) nie dotyczy
    zacytowanych w "uzasadnieniu" §§ 23, 92 lecz decyzji na zasadzie § 93b und
    § 93c BVerfGG http://www.gesetze-im-internet.de/bverfgg/__93d.html

    boukun