  • 11. Data: 2005-10-25 20:35:42
    Temat: Re: Dawna mala sltuczka a wezwanie na policje...
    Od: "chalabala" <s...@p...onet.pl>

    > W artykule news:04bd.000007ce.435e3c6b@newsgate.onet.pl,

    > masz jakieś bardzo duże nogi ??? i dziwnie ustawione pedałki
    > gordoni

    Oczywiscie chodzilo o sprzeglo i hamulec, a niei gaz:D

  • 12. Data: 2005-10-26 12:44:53
    Od: "Chalabala" <s...@p...onet.pl>

    Dzwonilem do komisariatu, ale oczywiscie sie nic nie dowiedzialem, oprocz tego
    ze to w sprawie kolizji...

    I mam wlasnie pytania, czy "kolizja drogowa" mozna nazywac kolizje poza droga
    publiczna, na parkingu pod blokiem, badz prywatnym??

    Poza tym, czy cokolwiek oni mi jutro moga "zaoferowac" to albo przyjmuje na
    miejscu albo wcale??

  • 13. Data: 2005-10-27 15:46:22
    Od: "Chalabala" <s...@p...onet.pl>

    Po oczekiwaniu i krotkiej rozmowie - B.C.W.

    Dzieki za rady raz jeszcze

    Zycze wszystkim aby nie musieli byc w takiej sytuacji, ale jezeli juz to oby
    wszyscy dostali b.c.w.;]