eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoData wpłaty na konto - problem › Data wpłaty na konto - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan" <o...@p...wprost.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Data wpłaty na konto - problem
    Date: Thu, 7 Jul 2005 10:04:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <daio3o$7ms$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqj185.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1120723896 7900 83.29.77.185 (7 Jul 2005 08:11:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2005 08:11:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:311127
    [ ukryj nagłówki ]

    Prowadzę kasę biletową PKP (Przewozy Regionalne) jako ajent. Utarg z kasy
    wpłacam zawsze po zakończeniu dnia, a na drugi dzień rano bank wysyła
    przelew do PKP. Tak było przez kilka lat. Ostatnio zarząd PKP wprowadził
    novum polegające na tym, że mam wpłacać na poczcie w tym samym dniu, a oni
    za datę wpłaty uznają datę wpływu środków na ich konto. I tu jest problem,
    bo przekazy pocztą idą zwykle 3 dni a PKP zamierza obciążać ajentów
    odsetkami. Wogóle, czy wolno im tak zrobić, żebym ponosiła koszty opłat
    pocztowych i odsetek, skoro umowa tego nie przewidywała, a teraz chcą zrobić
    aneks?

    B.O.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1