  • Data: 2003-01-04 14:11:34
    Temat: Darowizna z zagranicy
    Od: "tom" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie.
    Mam osobe która chce dac mi darowizne w formie gotówki. Mieszka ona
    zagranica. Podzwonilem po US i uzyskalem przerozne informacje tj. W jednym
    kazano mi to zalatwiac przez konsula, w drugim notarialnie a w trzecim
    powiedziano ze nie musze nic zalatwiac, poza sama umowa darowizny.
    Dodam iz osoba ma obywatelstwo polskie, ale staly adres zameldowania jest w
    niemczech. Czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem i wie jak to jest
    faktycznie????
    Dodam iz kwota jest stosunkowo niewielka i miesci sie w przedziale darowizny
    zwolnionej z podatku.
    Z gor dziekuje za odpowiedz.