  • Data: 2006-03-20 08:45:36
    Temat: Darowizna nieruchomości - jak wyliczana wartość gruntu
    Od: "Młoda" <r...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Chciałam się dowiedzieć o taką kwestię: czy jeśli tata zechce mi podarować
    działkę, którą kupił 7 lat temu, to jak będzie wyliczana wartość tej
    nieruchomości, od której należy zapłacić podatek od darowizny (3%)? Wątpie,
    iż będzie to cena za jaką kupił działkę, tylko pewnie jakoś "wyliczona na
    nowo". Ale kto tego dokonuje i na jakiej podstawie?

    pozdrawiam
    Ela Wołoszyńska