  • Data: 2003-04-22 11:49:28
    Temat: Dane osobowe
    Od: "Al" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Po długim okresie oczekiwania, w 2000 roku zostałem "szczęśliwym"
    posiadaczem telefonu z TP S.A. Przy podpisywaniu umowy zastrzegłem numer
    telefonu.

    Jednakże niedawno zauważyłem, że numer mojego telefonu nie jest zastrzeżony
    (można było go uzyskać infolini TP S.A). Całą sytuację zgłosiłem do
    lokalnego Biura Obsługi Klienta TP S.A. Miłe Panie z BOK poinformowały mnie,
    że bardzo przepraszają za całą zaistniałą sytuację oraz mogą za darmo
    zmienić numer telefonu.

    Taka odpowiedź nie usatysfakcjonowała mnie :-( .#@$@#$@
    Chciałbym powołać się na ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych
    osobowych Dz. U. 02.101.926.

    Dzięki za jakiekolwiek sugestie.

    Pozdrawiam
    Al