  • Data: 2007-04-20 00:13:23
    Temat: Czynsz za wynajem a częściowa własność??
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam po raz kolejny. Mam takie pytanie w sprawie kamienicy. Ciotka pobiera
    czynsz za wynajem sklepu(na parterze) oraz mieszkania na III piętrze. Sama
    wraz z mężem zajmuje jedno mieszkanie na II pietrze a I piętro zjamuje jej
    córka z mężem i synem. Własność kamienicy jest podzielona na cztery osoby:
    Babcia 1/2 kamienicy (babcia zmarła a testament jeszcze nie został
    odczytany) i druga połowa podzielona na: ja czyli syn zmarlego jej syna 1/3
    wspominana ciotka 1/3 i jeszcze jedna ciotka. 1/3. I teraz mam pytanie czy
    należy mi się jakaś część czynszu jaką pobiera ciotka?? za wynajmowane
    mieszkania oraz za mieszkania w których mieszka ona oraz jej córka??
    Pozdrawiam i jeśli możecie poratujcie jakimiś aktami prawnymi. Z góry
    dziękuje:.