  • Data: 2007-11-17 00:27:35
    Temat: Czyn nieuczciwej konkurencji
    Od: "flyer" <j...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Czynem nieuczciwej konkurencji jest działanie sprzeczne z prawem lub
    dobrymi obyczajami, jeżeli zagraża lub narusza interes innego przedsiębiorcy
    lub klienta"

    Takie jest Prawo, a realia

    Jak w tym świetle traktować dziada ( rencista, 50 lat, zdrowy jak byk, bez
    przykrej konieczności płacenia ZUS ), który się wpieprzył w normalnie
    działający od 10 lat pasaż handlowy z hasłem "TANIE PAPIEROSY" i sprzedaję
    fajki o 30- 40 gr. poniżej ceny wydrukowanej na pudelku. Czy jest to
    niezgodne z prawem czy tylko obyczajami dobrymi obyczajami ? Wiem też, że
    ten skurwiel sprzedaje 90% poza kasą fiskalną. Do kogo należy do zgłosić ?