  • Data: 2008-01-05 15:44:34
    Temat: Czyje jest ogrodzenie i z której strony?
    Od: "Roki" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Załóżmy, że obok siebie są 3 niezabudowane działki budowalne. Właściciej
    działki środkowej stawia ze wszystkich stron ogrodzenie. Pozostali stawiają
    tylko z 3 stron (ponieważ każdy z nich jedną stronę już ma - od własciciela
    działki środkowej). Czy właścicielowi działki przysługuje prawo własności do
    całego ogrodzenia? Obiło mi się o uszy, że przysługuje prawo tylko do
    ogrodzenia z którejś strony (co jest dla mnie dziwne). Ewentualnie w jakim
    akcie prawnym to znaleźć?
    Pozdrawiam.