  • Data: 2007-01-27 16:32:41
    Temat: Czy złamę prawo... ?
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich ! Mam następujące pytanie... Posiadam jednosobową firmę,
    siedziba mieści się w mieszkaniu. Posiadam 2 komputery, jeden na firmę, drugi
    prywatny. Kupiłem do komputera firmowego na fakture oprogramowanie antywirusowe.
    Licencja obejmuje 2 komputery. Czy złamę prawo jeżeli zainstaluje ten program
    też na swoim prywatnym lapie? Teoretycznie licencja jest na 2 kompy, ale jeden z
    nich jest prywatny, z kolei ja sam jestem firmą... Jak to jest? :)

    Maciej C