eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w przypadku sprzedaży na odległość...Czy w przypadku sprzedaży na odległość...
  • Data: 2005-11-30 16:41:30
    Temat: Czy w przypadku sprzedaży na odległość...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ...i zwrocie towaru w ustawowym terminie, sprzedawca musi zwrócić
    klientowi także koszt przesyłki doliczany do towaru? Jest faktura na
    towary w wysokości X + jakaś RACJONALNA (co podkreślam, czyli koszt
    opłaty pocztowej plus koszt opakowania) opłata za wysyłkę w wysokości
    Y. Czy zwraca X+Y, czy też może zwracać samo X.

    Pytam w imieniu kolegi, który ma sklep internetowy z towarami, hmmmm,
    jednorazowego użytku że tak to określę (tzn że kupuje się je w celu
    bardzo okazjonalnego użycia, ale one się nie zużywają) i cały czas go
    kiwają klienci odsyłając mu ten towar. Kasę za towar może oddać, ale
    dlaczego ma płacić za wysyłkę tego towaru do klienta? Przy sporadycznych
    zwrotach można było to przełknąć, ale ostatnio chyba akcje uświadamiania
    konsumentów przynoszą "efekt" i zwrotów bez podania przyczyny jest coraz
    więcej.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1