  • 1. Data: 2005-08-16 20:29:52
    Temat: Czy w mysla prawa produkcja biodiesla jest legalna
    Od: "kaka" <c...@w...pl>

    Panowie szanowni experci
    powiedzcie prosze jaki jest stan prawny
    mam gospodarstwo ma rzepak swoj produkuje sobie tylko olej do opalania domu
    oraz biodiesel do autek moge ?
    czy sa kary

    podkreslam nikomu nie sprzedaje

  • 2. Data: 2005-08-16 21:03:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zabroniona jest sprzedaż. Od niej zresztą jest liczona akcyza. Mim
    zdaniem dokąd używasz na własne potrzeby, to nie naruszasz prawa.

  • 3. Data: 2005-08-17 00:17:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Zabroniona jest sprzedaż. Od niej zresztš jest liczona akcyza. Mim
    > zdaniem dokšd używasz na własne potrzeby, to nie naruszasz prawa.

    A co konkretnie zabrania takiej sprzedaży?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-08-17 11:47:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:ddtvl7$3fc$2@opal.futuro.pl...

    > A co konkretnie zabrania takiej sprzedaży?

    Art. 63-64 kks.

  • 5. Data: 2005-08-17 13:55:07
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    kaka <c...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > mam gospodarstwo ma rzepak swoj produkuje sobie tylko olej do
    > opalania domu oraz biodiesel do autek moge ?
    > czy sa kary
    >
    > podkreslam nikomu nie sprzedaje

    Z poprawką na to, że to tylko gazeta, ale masz odpowiedzi:

    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    050817/REGION/108170247

    pzdr
    Roman Rumpel
    --
    W ogole dyskusja jest bezprzedmiotowa i zakrawa na trolowanie z racji
    wyjatkowo prostej solucji poruszanego problemu.

    (C)T.Francuz.

  • 6. Data: 2005-08-17 17:20:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel wrote:

    > Z poprawką na to, że to tylko gazeta, ale masz odpowiedzi:
    >
    > http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    050817/REGION/108170247

    Ślicznie. Nic dziwnego, że Lepper ma takie poparcie - skoro nawet ja
    odczuwam pragnienie, żeby ktoś kiedyś wreszcie tych wszystkich
    wampirzych parszywców wysadził w powietrze...