  • 1. Data: 2004-03-27 17:44:05
    Temat: Czy to próba wyłudzenia?
    Od: "Krzysztof Bąk" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam następujące pytanie:
    czy jeżeli otrzymuję od instytucji ciągłe upomnienia i wezwania do zapłaty
    pewnych kwot pieniędzy i są to wezwania niesłuszne (bo rachunki są
    uregulowane) to czy mogę oskarżyć ich o próbę wyłudzenia lub coś podobnego?

    pozdrawiam
    Krzysztof Bąk

  • 2. Data: 2004-03-27 20:21:07
    Temat: Re: Czy to próba wyłudzenia?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Bąk" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie. Nie odpowiadaj im i poczekaj, jak Cię pozwą do sądu, skoro jesteś
    pewien, że jesteś w porządku.

  • 3. Data: 2004-03-27 20:34:24
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Bąk" napisał w wiadomości:

> [...]
    > pewnych kwot pieniędzy i są to wezwania niesłuszne (bo rachunki są
    > uregulowane) to czy mogę oskarżyć ich o próbę wyłudzenia lub coś

    Na poczatek napisz do wierzyciela ze juz te kwote zaplaciles i na
    potwierdzenie przeslij mu ksero potwierdzenia zaplaty. Moze byc tak ze
    w w tej instytucji panuje balagan i jeszcze nie ustalili ze kwote
    wplaciles, albo jeszcze bank nie przelal pieniedzy na ich konto.
    Wezwania do zaplaty czesto sie automatycznie wysyla. Zanim ich o
    cokolwiek oskarzysz powinienes sie z nimi skontaktowac. Czesto w
    takich sprawach wystarczy jedno pismo + potwierdzenie wplaty.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 4. Data: 2004-03-27 21:02:33
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

> [...]
    > pewnych kwot pieniędzy i są to wezwania niesłuszne (bo rachunki są
    > uregulowane) to czy mogę oskarżyć ich o próbę wyłudzenia lub coś

    Nie, po prostu wyprowadź ich z błędu
    albo w ogóle olej upomnienia - niech
    idą do sądu się ośmieszać.
    Wpłacą wpisowe, przegrają sprawę,
    to może zrobią porządek w swoich kwitach.

  • 5. Data: 2004-03-28 13:26:10
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]
    > pewnych kwot pieniędzy i są to wezwania niesłuszne (bo rachunki są
    > uregulowane) to czy mogę oskarżyć ich o próbę wyłudzenia lub coś

    nie, ale mozesz isc na poczte i zazyczyc sobei aby korespondencja od nich do
    Ciebie nei przychodzila. Jak dostana kilka zwrotow poleconego to sie
    opamietaja.

  • 6. Data: 2004-03-28 19:30:39
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> napisał w wiadomości

    > nie, ale mozesz isc na poczte i zazyczyc sobei aby korespondencja od nich
    do
    > Ciebie nei przychodzila. Jak dostana kilka zwrotow poleconego to sie
    > opamietaja.

    Po co jescze poczcie głowę zawracać?
    Wystarczy nie odbierać, a przysyłane
    bez potwierdzenia odbioru zawieszać