eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to podżeganie do nienawiści na tle wyznaniowym? [test na równość wobec prawa] › Czy to podżeganie do nienawiści na tle wyznaniowym? [test na równość wobec prawa]
  • Data: 2009-03-12 22:17:05
    Temat: Czy to podżeganie do nienawiści na tle wyznaniowym? [test na równość wobec prawa]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/ms
    g/80700c2fba633238
    <cytat>
    Newsgroups: soc.culture.polish
    From: Tzva Adonai <t...@l...com>
    Date: Thu, 12 Mar 2009 09:53:54 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wyrok za pisanie i głoszenie poglądów na grupach dyskusyjnych
    On 12 Mar, 12:56, "sciepower" <s...@g...com> wrote:
    > na swoim koncie, podzeganie do mordowania Polakow, Palestynczykow
    > i Arabow.

    Nigdy nie podżegałem do mordowania Polaków, ćwoku, kłamiesz w żywe
    oczy.. Za to szczerze przyznaję, że jestem gorącym zwolennikiem
    ograniczania islamskiej (również arabskiej) populacji wszelkimi
    możliwymi metodami... Potwierdzam również, że wielokrotnie wyrażałem
    chęć unicestwienia kościoła katolickiego, ale bynajmniej nie przy
    pomocy nielegalnych metod.. Najlepszą metodą walki z kościołem jest
    spokojne, wyważone i obiektywne przedstawianie prawdy o nim...
    </cytat>

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Ręka odrąbana za prawdę nie boli.