    From: arek <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to jest groźny zapis?
    Date: Mon, 2 Nov 2015 21:49:09 +0100

    Aby zawrzeć zdalnie umowę (jako osoba prowadząca dział. gosp.) z firmą
    hostingową trzeba złożyć poniższe oświadczenie, które na moje oko
    wygląda jakoś dziwnie. Proszę o przetłumaczenie z języka prawniczego na
    chłopski, sens tego zapisu i ryzyko z tego wynikające.

    "Oświadczam, iż zostałem poinformowany o przewidzianym w ustawie z dnia
    30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawie do odstąpienia od umowy i
    wyrażam zgodę oraz żądam wykonania Usługi przed upływem terminu
    przewidzianego do odstąpienia od umowy, mając świadomość, że wyrażenie
    tej zgody oraz złożenie tego żądania skutkuje tym, że nie jestem
    uprawniony po wykonaniu Usługi do odstąpienia od umowy w trybie wyżej
    wymienionej ustawy. Niniejsza zgoda i żądanie dotyczy także
    odnowienia/przedłużenia zamówionej przeze mnie Usługi."

    --
    dziękuję i pozdrawiam
    arek