  • 1. Data: 2008-03-10 07:27:56
    Temat: Czy świadek może wiedzieć, o czym jest sprawa?
    Od: Marek <m...@k...invalid>

    jestem świadkiem w postępowaniu cywilnym. Strona, która mnie zgłosiła, jest
    znaną mi osobą. Wiem, o czym jest sprawa i wiem, o co będę zapytany. Aby to
    wszystko miało sens, to muszę coś ze sobą przynieść i pokazać, a wcześniej
    to przygotować w domu.

    I teraz pytanie: czy jako świadek mam prawo wiedzieć, dlaczego jestem
    świadkiem i na jaki temat będę pytany? Bo inaczej przyniesienie ze sobą
    'eksponatów' będzie delikatnie mówiąc - podejrzane...

  • 2. Data: 2008-03-10 07:35:21
    Temat: Re: Czy świadek może wiedzieć, o czym jest sprawa?
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    > I teraz pytanie: czy jako świadek mam prawo wiedzieć, dlaczego jestem
    > świadkiem i na jaki temat będę pytany? Bo inaczej przyniesienie ze sobą
    > 'eksponatów' będzie delikatnie mówiąc - podejrzane...

    Ma prawo wiedzieć (skoro go strona zgłosiła to w zasadzie zawsze wie), sąd
    oceni jego wiarygodność i bezstronność (stronniczość :)

    pzdr
    mk