  • 11. Data: 2003-01-23 11:46:23
    Temat: Re: Czy sluchanie glosno muzyki moze byc naruszeniem porzadku publicznego?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : zalezy od humoru panow policjantow!
    : w zeszlym roku bylem u kumpla na imprezie
    : o 19 przyszla policja i powiedziala ze sasiedzi sie skarza, powiedzielismy
    : ze przyciszymy ale nic nie pomoglo:( grzywna - 3000pln za zaklucanie
    pozadku
    : tylko to byla przesada bo zaden z sasiadow nie przyszedl i nie prosil o
    : zciszenie tylko odrazu na policje

    dla kogo grzywna? :)

  • 12. Data: 2003-01-23 13:06:12
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

> [...]
    > pozadku
    > : tylko to byla przesada bo zaden z sasiadow nie przyszedl i nie prosil o

    dla wlasciciela "lokalu" - czyli mojego kolegi

    Mongooes

  • 13. Data: 2003-01-23 14:14:16
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    > Jak pragniesz blogiej ciszy to wyprowadz sie do Bialowierzy.

    Bialowierza to gdzie? Rozumiem, ze jestes anarchista spod Bialowierzy.

  • 14. Data: 2003-01-23 14:16:12
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Użytkownik "Mongooes" <m...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pozadku
    > tylko to byla przesada bo zaden z sasiadow nie przyszedl i nie prosil o

    Bo sie Was bal i wiedzial, ze jak raz przyjdzie to potem bedzie na niego. A
    moze juz wielokrotnie wczesniej przychodzil? Jesli tak to nie musial Was
    prosic :)