  • 21. Data: 2005-08-08 11:27:48
    Temat: Re: Czy potwierdzenie zakupu karta platnicza jest rowniez dokumentemzakupu?
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Marcin Żyła napisał(a):

    > A w pamięci kasy nie ma przypadkiem... ;-)
    nie, nie ma...

    > Nawet gdyby zniszczył rolke z kopiami, to zawsze mozna wydrukowac.

    sprzedaż łączną za dany dzień, nic ponad to...

    > Zawsze konsument wygra ;-)

    nie zawsze...

    --
    regent...
    (...)

  • 22. Data: 2007-02-20 09:59:57
    Od: Ewik<e...@g...com>

    > Użytkownik "Marcin Żyła" napisał w wiadomości

    > Z tego co wiem, to pamięć kasy przechowuje tylko dane dotyczące podatku.

    Marcinie, jak się nie orientujesz, to nie szerz nieprawdziwych informacji. Kasa
    fiskalna służy do rejestrowania każdej transakcji sprzedaży a transakcja sprzedaży
    podlega opodatkowaniu

    > Właśnie nie można. Zastanów sie, jaką pamięć by musiała mieć kasa i po
    > co by ta rolka kontrolna była?

    No tak, ale sprzedawca ma obowiązek posiadać wydruki z kasy fiskalnej, jak i samą
    kasę fiskalną 5 lat po zaprzestaniu działalnosci.

    > Przy mądrej obronie sklep może nie dać tej kopii.

    na szczęście jesteśmy w Unii Europejskiej a unijne prawo konsumenckie jest
    przygotowane na polskiego chamskiego handlarza-cwaniaczka.

    pozdrawiam marcinie!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info