  • 1. Data: 2007-03-09 10:02:25
    Temat: Czy potrzebne nowe tablice (przedluzenie rejestracji, nowy dowod)
    Od: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl>

    W dowodzie rejestracyjnym braklo mi miejsca na pieczatki (przedluzenie
    rejestracji). Udaje sie do urzedu po nowy dowod. Czy urzad moze zarzadac
    zmiany tablic rejestracyjnych z czarnych na biale? (Wymiana tablic to
    dodatkowy koszt). Ludzie roznie mowia -- na przyklad, ze panie w urzedzie
    bardzo "zachecaja" do zmiany tablic ale mozna sie uprzec i zostac przy
    czarnych. Przegladalem ustawe o ruchu drogowym ale tam nie znalazlem
    odpowiedzi.

    Pozdr.
    A.D.

  • 2. Data: 2007-03-09 10:39:20
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "A. Dwojnowski" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > bardzo "zachecaja" do zmiany tablic ale mozna sie uprzec i zostac przy
    > czarnych. Przegladalem ustawe o ruchu drogowym ale tam nie znalazlem

    moga zarzadac, ale nie maja prawa.

  • 3. Data: 2007-03-09 10:42:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek napisał(a):

    > moga zarzadac, ale nie maja prawa.

    Nie, nie mogą. W języku polskim nie ma takiego słowa ;->

  • 4. Data: 2007-03-09 11:36:05
    Od: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie, nie mogą. W języku polskim nie ma takiego słowa ;->

    A jakies nr-y paragrafow?

    Co to w ogole jest "rejestracja"? Czy rejestracja to
    - coroczne przybicie pieczatki w dowodzie?
    - wydanie nowego dowodu (w miejsce starego zapelnionego)?
    czy moze tylko
    - wydanie dowodu po zakupie pojazdu

    ?

    A.

  • 5. Data: 2007-03-09 11:58:09
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    Uzytkownik "A. Dwojnowski" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > bardzo "zachecaja" do zmiany tablic ale mozna sie uprzec i zostac przy
    > czarnych. Przegladalem ustawe o ruchu drogowym ale tam nie znalazlem

    Od diagnosty otrzymujesz pismo o badaniu tehnicznym i o stanie tablic
    rejestracyjnych. Jak sa w stanie dobrym to mozesz zostac przy obecnych lub
    zmieniasz na wlasne zadanie.

  • 6. Data: 2007-03-09 13:54:14
    Od: "A. Dwojnowski" <a...@w...pl>

    Wojtek wrote:

    > Od diagnosty otrzymujesz pismo o badaniu tehnicznym i o stanie tablic
    > rejestracyjnych. Jak sa w stanie dobrym to mozesz zostac przy obecnych
    > lub zmieniasz na wlasne zadanie.

    Prawda. W urzedzie zapytalo, czy chce zmienic tablice,
    powiedzialem, ze nie i na tym sprawa sie zakonczyla.

    A.D.