  • 11. Data: 2009-10-28 08:38:05
    Temat: Re: Czy organizator wyjazdu ma prawo...
    Od: "scher" <s...@N...gazeta.pl>

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
    z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez
    publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki.

    Ja w przepisach nie widzę uzasadnienia dla wymagania zaświadczenia lekarskiego
    od uczestnika wycieczki, ale warto spytać dyrektora szkoły o podstawę prawną.
    Nie przyjmować przy tym bajęd typu "regulamin wycieczek", lecz domagać się
    podstawy wyrażonej w aktach prawa powszechnie obowiązującego.

  • 12. Data: 2009-10-28 10:23:30
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Nie, to nie jest odpowiedź na "zadany temat".
    >
    > Pytałam czy organizator wyjazdu ma prawo oczekiwać, że dam mu poświadczenie od
    > lekarza. I tylko odpowiedź na to pytanie jest odpowiedzią na temat. Nie
    > przypominam sobie, abym pytała, jak pójść po to poświadczenie do rejonowej
    > przychodni (ale możliwe, że ja się mylę, a Ty wiesz lepiej o co pytałam)
    >
    > Ale i tak podziwiam Twoje niezmącone przekonanie, że odpowiadasz na temat.

    e tam wyluzuj

  • 13. Data: 2009-10-29 05:57:56
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

> [...]
    > Nie przyjmować przy tym bajęd typu "regulamin wycieczek", lecz domagać się
    > podstawy wyrażonej w aktach prawa powszechnie obowiązującego.

    Dzięki za odpowiedź :)

    Jeszcze przed jej przeczytaniem zadzwoniłam do organizatora (to firma
    prywatna). Zaczęłam od wyjaśnienia sytuacji i grzecznego pytania "czy muszę?".
    Końcowym argumentem miało być właśnie "proszę podać podstawę prawną", ale na
    szczęście nie doszliśmy do tego etapu, bo pani sama uznała, że nie ma takiej
    potrzeby ;) Skończyło się na tym, że napisałam oświadczenie.

    pozdrawiam

    Monika

  • 14. Data: 2009-10-29 07:30:46
    Od: "scher" <s...@N...gazeta.pl>

    Idiom <i...@v...pl> napisał(a):

    > Jeszcze przed jej przeczytaniem zadzwoniłam do organizatora (to firma
    > prywatna).

    Organizatorem takiej wyjazdu jest zawsze szkoła.

  • 15. Data: 2009-10-29 19:11:11
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Organizatorem takiej wyjazdu jest zawsze szkoła.

    Dzięki :)

    Czyli cała ta karta, którą kazali nam wypełniać, to jakieś science-fiction, bo
    było tam m.in. napisane, że organizatorem jest ośrodek X w miejscowości Y
    (czyli tam, gdzie jadą dzieciaki). Wygląda na to, że powypisywali tam, co im
    tylko do głowy wpadło.

    pozdr

    Monika