  • 1. Data: 2004-08-18 08:14:50
    Temat: Czy oni się naćpali?
    Od: JZ <c...@n...pbz>

    Na stronie http://www.sonystyle.pl/?visualisationType=warunki#2 znalazłem
    następującej treści fragment:
    "Uzyskanie dostępu do witryny, przeglądanie lub pobranie dowolnej części
    niniejszej witryny albo dowolnej części jej zawartości, przesłanie danych
    do niniejszej witryny oraz wykorzystanie niniejszej witryny lub jej
    zawartości w dowolny inny sposób, zarówno przez zarejestrowanego
    Użytkownika, jak i niezarejestrowanego gościa, jest równoznaczne z
    wyrażeniem zgody na niniejsze warunki w ich dosłownym brzmieniu (stanowią
    one wówczas umowę między użytkownikiem a Sony) oraz na postanowienia
    wszystkich stosownych przepisów. "

    Czy oni są nienormalni? Sam fakt wejścia na ich stronę jest automatycznym
    zawarciem umowy? To ja proponuję, aby każdy dodał podobną klauzulę na
    swojej stronie domowej, gdzie treść umowy będzie zawierała obligatoryjną
    opłatę 100 zł dla każdej osoby która zajrzy na stronę www.

  • 2. Data: 2004-08-23 07:47:43
    Temat: Re: Czy oni się naćpali?
    Od: "MW" <m...@n...pl>

    Masz racje, to chore... ale - troche podobna sytuacja - wejscie do autobusu
    tez jest automatyczna umowa miedzy przewoznikiem a pasazerem, czyz nie? Ale
    w tym przypadku pasazer jest w stanie (?) dowiedziec sie o regulaminie
    przewozow przed przekroczeniem drzwi autobusowych.

    Michal