  • 11. Data: 2009-10-22 11:41:57
    Temat: Re: Czy należy mi się wynagrodzenie?
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ...w końcu przypadkiem tego busa tam nie spotkała. Czyli
    > pracodawca do czegoś się zobowiązał a nie wypełnił.

    To może być dobra wola pracodawcy. Inaczej jak wytłumaczyć brak miejsc? Ma
    obowiązkowo dowozić np. 50 osób, a busa ma na 20? To zawsze 30 nie dojedzie
    :-)). I na dodatek będą chcieli kasę ;-))

    > jeśli by to była zwykła praca to jak najbardziej, moim zdaniem.

    Przy założeniu obowiązkowości transportu, co MZ nie jest takie oczywiste...

  • 12. Data: 2009-10-22 14:57:24
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    Trochę sprecyzuję. Dojazd jest od zawsze. Normalnie jeździ autobus ale w tym
    dniu (sobota) miali przyjechac tylko ci co pracują w nadgodzinach więc ktoś
    źle policzył ludzi. Zakład wynajmuje firmę przewozową, która nas dowozi.

  • 13. Data: 2009-10-23 09:07:43
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    uśmiechnięta_daria:D pisze:
    > Witam.
    > Powie mi ktoś czy jeżeli nie dojechałam do pracy nie z mojej winy to czy
    > powinnam dostać za ten dzień wynagrodzenie i w jakiej wysokości? 100%
    > czy 80%? To miała być praca w nadgodzinach. Nie dojechałam bo w
    > zakładowym busie nie było miejsca, a ponieważ muszę jechać ok. 70 km w
    > tym część autostradą więc nie wsiadłam.

    A czy Twoj pracodawca ma obowiacek dostarczyc Cioe do miejsca pracy? Od
    tego zacznij.

  • 14. Data: 2009-10-26 09:12:26
    Od: pamietnik basi <z...@g...com>

    On 22 Paź, 09:40, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > A na siedząco można? Uff, łóżko mi do auta by nie weszło :)
    >
    > --
    > Tomek

    planuja samoloty z miejscami stojącymi dla oszcz oszczedności, chyba
    dla naszych krajanów w Londynie :)

  • 15. Data: 2009-10-27 15:03:57
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:

    > Zasadnicza kwestia jest taka, czy pracodawca ma obowiązek przywozić Cię
    > do pracy :-). Sądzę że nie, więc dlaczego niba miałby Ci płacić za to,
    > że do pracy nie dotarłaś? To takie moje skromne zdanie...

    Czy nie powinien jej zapłacić za gotowość podjęcia pracy w tych
    nadgodzinach?, tak jak wiele firm płaci swoim pracownikom za siedzenie w
    domu i czekanie na wezwanie.