  • Data: 2003-08-09 08:53:58
    Temat: Czy muszę ?
    Od: "Piotr Serwin" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Zwracam się z pewnym problemem.
    Mam 17 lat.W kwietniu tego roku zostałem napadnięty w mojej dzielnicy.Znalem
    sprawcę.Ta osoba miala juz wyrok w zawieszeniu za rozboje.
    Zostalem brutalnie pobity i skopany po głowie.Był to akt zemsty za to że
    kiedyś wezwałem policje gdy okradł mi garaż i przez to dostal wyrok w
    zawieszeniu.
    Groził mi że mie zabije.Mial ze sobą nóż i powiedzial zewbym sie nie szarpal
    gdzy wbije mi go w serce,mowil ze "wali go to co ze mną będzie,gdzyż i tak
    reszte życia spędzi w więzieniu"
    Całe zajście widział jeden sąsiad.Wybiegł on z bronią (ma pozwolnie) i
    odgonil sprawce.
    Po chwili na miejscu była policja.Potem ja w
    szpitalu....obdukcja....przesluchanie....itd.
    Obecnie napastnik siedzi w więzeniu.9 wrzesnia odbedzie sie rozprawa.Ja
    bardzo boję się spotkania z tym oprawcą.Tym bardziej ze jego koledzi i bacia
    nakłaniają mnie zebym zmienil zeznania,gdzy w innym wypadku nie pozyje
    dlugo.
    Czy ktos z was moze mi doradzic jak rozwiazac tego typu problem ?
    Nie chce zmieiac zeznan,ale czy moge nie isc do sądu a w jakis sposob
    potwierdzic wszesniejsze zeznania ?
    Bardzo sie boję i nie wiem co mam zrobić

    Prosże o pomoc

    Pozdrawiam!