  • 1. Data: 2006-10-10 23:42:08
    Temat: Czy mozna odpowiadac karnie w Polsce?
    Od: "Alexxx" <a...@i...pl>

    Jezeli obywatel Polski stworzy stronke o pewnych kryminalistach opisujac
    pewne wydarzenie w ktorym oni brali udzial i zrobi ta strone podczas pobytu
    zagranica umiesci ja na zagranicznym serwerze to czy moze w razie gdyby go
    oskarzyli np. za znieslawienie byc oskarzony w Polsce czy raczej nie gdyz
    czynnosc ta zostala wykonana w calosci pozagranicami kraju? W tym przypadku
    chodzi o kradziez ktora byc moze nie zostanie nigdy przed sadem udowodniona
    gdyz porostu niema dowodow przydatnych dla sadu mimo 100 % pewnosci ze to
    te osoby okradly. Pokrzywdzona osoba ( czyli ja )chciala by umiescic
    dokladny opis zdarzenia ,sprostowac klamstwa ktore zlodziej rozpowszechnia
    i zamiesic zdjecia skradzionych rzeczy,miejsca kradziezy i wiele opisac so
    sie dzialo przed kradzieza np. ze pytali sie czy mam sprzet (kamer
    itp)proponowali mi srodki na spanie (zaprosili mnie do siebie abym
    przenocowal podczas pobytuu w tym miescie w zamian chcieli skorzystac z
    darmowej podrozy z innego kraju .Podczas takiego noclegu w nocy dorobili
    kluczyk) . Oczywiscie nie chce umiescic nazwiska i imienia zlodzieja ale z
    samego opisu bedzie mozna wywnioskowac rowniez z miejsca kradziezy oraz
    zdjec domu z przed ktorego skradziono (samochod z bagazem).
    Czy mozna dokladnie opisac wszytko np. zlodziej rozpowszechnil klamswta ze
    podpalilem mu samochod po kradziezy i ze byla u mnei policja przeszukujac
    mieszkani,znalazla latwopalny plyn!!.Stwierdzam ze jest to nieprawda ,zadnej
    policji i przeszukania nie bylo ,natomiast po wezwaniu mnie na policje w
    celu przesluchania( ten zlodziej mnie podal ze mu podpalilem) opisalem
    policji sytuacje ze ten ktos ukradl mi samochod a nastepnie bojac ze sie
    wszyystko wyda ,opini wymyslil sobie aby zemnie zrobic podpalacza
    ,kryminaliste ii sam sobie podpalil kawalek siedzenie oraz tapicerki w
    samochodzie w bardzo starym BMW liczac na to ze ja bede oskarzony .Poprostu
    zaczal atakowac po kradziezy samochodu gdyz atak jest najlepsza bronia."
    Czy jezeli to ostanie zdanie moglbym byc oskarzony np. za to ze publicznie
    stwierdzilem ze jestem pewny ze zlodziej sam sobie podpalil samochod mimo ze
    nie bylo zadnego wyroku i niema dowodu takiego wiec jest to rowniez
    oszczerstwo?