  • 11. Data: 2008-01-28 18:35:56
    Temat: Re: Czy mozna listownie powiadomic prokurature o przestepstwie?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale od jakiegoś czasu postanowienie o
    > odmowie wszczęcia dochodzenia nie musi mieć uzasadnienia ... (art. 325e
    > kpk). Więc ja w takiej sytuacji nie liczyłby na żadne uzasadnienie. Po
    > prostu odmówią i już :)

    a ja jednak liczyłbym, bo jeszcze postanowienia bez uzasadnienia nie
    widziałem

    KG

  • 12. Data: 2008-01-28 18:39:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > a ja jednak liczyłbym, bo jeszcze postanowienia bez uzasadnienia nie
    > widziałem

    A ja widziałem, nie dawniej jak tydzień temu, i dlatego od tamtej pory
    jestem taki mądry w tym temacie :) [bo sprawdziłem że można; dziwie się
    że dopiero teraz to się przyjmuje, bo to wygodne strasznie]

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 13. Data: 2008-01-28 18:48:33
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > A ja widziałem, nie dawniej jak tydzień temu, i dlatego od tamtej pory
    > jestem taki mądry w tym temacie :) [bo sprawdziłem że można; dziwie się
    > że dopiero teraz to się przyjmuje, bo to wygodne strasznie]

    dla mnie wygodniej jak jest, bo łatwiej uchylić biorąc pod uwagę ich
    jakość ;)

    KG

  • 14. Data: 2008-01-28 18:50:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > dla mnie wygodniej jak jest, bo łatwiej uchylić biorąc pod uwagę ich
    > jakość ;)

    Powinni tę innowację rozszerzyć na dalsze etapy postępowania, no i
    postępowanie cywilne :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."