  • 11. Data: 2007-06-15 10:10:18
    Temat: Re: Czy moge zostac ukarany przez sad za moja zmarla matke?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 09:51:44 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > a jeśli "nietrendy" to jest "ofislengłydż" to ja dziękuję, postoję.

    Olgierd - nie dalej jak miesiąc może dwa była tutaj dyskusja w tej materii
    - nie chce mi się szukać - ale były podawane linki do informacji gdzie są
    stanowiska językoznawców w tej kwestii.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 12. Data: 2007-06-15 15:12:37
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Proszę: powiedz, że tylko udajesz głupiego...

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2520173
    (pierwsze znaczenie)...

    P.

  • 13. Data: 2007-06-15 18:43:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Proszę: powiedz, że tylko udajesz głupiego...

    Sprawdź w słowniku i wróć.

  • 14. Data: 2007-06-15 18:50:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Wyrażenie Sevi`ego jest jak najbardziej "aktualnie trendy".

    Nie wiem czy jest trendy, ale jest prawidłowe. Jednak AFAIK nie lubiane
    przez sędziny do których bezpieczniej jest jednak zwracać się "pani
    sedzio". Ot, takie skrzywienie środowiskowe. Podobnie mają nauczycielki,
    lekarki i wiele innych.

  • 15. Data: 2007-06-15 19:24:58
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał
    > Nie wiem czy jest trendy, ale jest prawidłowe. Jednak AFAIK nie lubiane
    > przez sędziny do których bezpieczniej jest jednak zwracać się "pani
    > sedzio".

    A to zależy gdzie - na sali sądowej zalecam zwracać się do nich
    per "Wysoki Sądzie" (niezależnie od wzrostu pani sędzi) -
    będzie jeszcze bezpieczniej. ;)

    > Ot, takie skrzywienie środowiskowe. Podobnie mają nauczycielki,
    > lekarki i wiele innych.

    Fakt.

    P.

  • 16. Data: 2007-06-15 20:33:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał

    > A to zależy gdzie - na sali sądowej zalecam zwracać się do nich
    > per "Wysoki Sądzie" (niezależnie od wzrostu pani sędzi) -
    > będzie jeszcze bezpieczniej. ;)

    Oczywiście, na sali zwracasz się do sądu. Natomiast w sekretariacie czy
    gabinecie rozmawiasz nie z sądem a z sędziną, WRÓC!, z panią sędzią ;D

  • 17. Data: 2007-06-15 20:52:12
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał
    > Oczywiście, na sali zwracasz się do sądu. Natomiast w sekretariacie czy
    > gabinecie rozmawiasz nie z sądem a z sędziną, WRÓC!, z panią sędzią ;D

    Dokładnie tak! :)))

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 18. Data: 2007-06-16 08:45:14
    Od: Sevi <w...@w...pl>

    cinews:f4ut2q$p35$1@news.onet.pl...

    > Dok adnie tak! :)))
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr

    No nie przypuszcza em ze moja ignorancja w tej materii spowoduje taka
    interesujaca polemike, przy okazji poszerzylem swa wiedze,
    dziekuje ;-)
    A tak przy okazji czy ja musze za kazdym razem wstawac jak zabieram
    glos na sali? - troche mnie ciotki ganily podczas rozmowy, a ja im na
    to, skoro adwokat drugiej strony siedzi to czemu ja mam wstawac ;-)

    Seweryn