  • 11. Data: 2004-09-08 20:44:16
    Temat: Re: Czy mogę się wycofać?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Magdalena wrote:
    > A gdyby było na mój wniosek? To tylko teoretyczne rozważania... Ciekawa
    > jestem jak to jest.

    wtedy żądanie ściganie sprawcy wykroczenia można cofnąć do momentu
    ropoczęcia przewodu sądowego (odczytania wniosku o ukaranie)

    KG

  • 12. Data: 2004-09-08 22:36:26
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@W...gazeta.pl news:chnk3v$f2f$1@inews.gazeta.pl

    > A gdyby było na mój wniosek? To tylko teoretyczne rozważania... Ciekawa
    > jestem jak to jest.

    Czyli bedziesz klamac przed sadem/Policja, aby uratowac dupe przestepcy(?)
    uciekajacego z miejsca zdazenia? Brawo, brawo

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 13. Data: 2004-09-09 08:22:16
    Od: "Magdalena" <m...@W...gazeta.pl>

    > Czyli bedziesz klamac przed sadem/Policja, aby uratowac dupe przestepcy(?)
    > uciekajacego z miejsca zdazenia? Brawo, brawo

    Kłamać? O tym nie ma mowy. Zastanawiam się po prostu czy warto się
    procesować o kilkucentymetrową rysę na błotniku... Bo być może szkoda czasu
    sądu i mojego. Nie mam też zamiaru ratowac niczyich dup a szczególnie
    przestępców bo ich nienawidzę a to z racji tego że kilka razy stałam się
    ofiarą - niestety. Nic nie uzyskałam od policji ani od sądu w tych sprawach
    (m.in. rozbój z kradzieżą, kradzież samochodu) więc nie spodziewam się też
    nic dobrego po procesie o taką za przeproszeniem pierdołę. No może poza
    zmarnowanym czasem i nerwami. A Twoje brawa są według mnie nie na miejscu.

  • 14. Data: 2004-09-09 08:23:11
    Od: "Magdalena Nowakowska" <m...@W...gazeta.pl>

    > wtedy żądanie ściganie sprawcy wykroczenia można cofnąć do momentu
    > ropoczęcia przewodu sądowego (odczytania wniosku o ukaranie)
    >
    > KG

    Dziękuję