  • 11. Data: 2009-06-14 13:49:17
    Temat: Re: Czy mam obowiazek zglaszanie ?
    Od: "...@g...pl" <b...@b...pl>

    > To zalezy - jesli jest przekonany ze popelniaja przestepstwo (lub czynia
    > przygotowania), to na moje moze spokojnie ich zatrzymywac.

    slowo klucz: przekonany ;)

  • 12. Data: 2009-06-15 06:44:28
    Temat: Re: Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 14 Cze, 14:00, "rezist.com" <r...@s...us> wrote:

    > A co to za sprawy? Podejrzanie duzo podrozujesz.
    >
    > NMSP

    Kraków, Nowy Sącz, Poznań, Szczecin.. to jakaś zorganizowana na
    krajową skalę akcja..

  • 13. Data: 2009-06-15 19:36:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 23:44:28 -0700 (PDT), przypadek napisał(a):

    > Kraków, Nowy Sącz, Poznań, Szczecin.. to jakaś zorganizowana na
    > krajową skalę akcja..

    hehe...
    ludzie podróżują, załatwiają biznesy, wystarczy przejechać się InterCity na
    "biznesowej" trasie...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x2.php

  • 14. Data: 2009-06-15 23:58:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek pisze:

    > Zawsze mozesz dokonac zatrzymania obywatelskiego.

    Ummm... Za rozmawianie ściszonym głosem? Choryś?

  • 15. Data: 2009-06-15 23:58:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek pisze:

    > To zalezy - jesli jest przekonany ze popelniaja przestepstwo (lub czynia
    > przygotowania), to na moje moze spokojnie ich zatrzymywac.

    A oni spokojnie mogą w tym momencie użyć obrony koniecznej przed
    bezprawnym pozbawieniem wolności przez jakiegoś wariata.

  • 16. Data: 2009-06-16 08:07:31
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 15 Cze, 21:36, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    > hehe...
    > ludzie podróżują, załatwiają biznesy, wystarczy przejechać się InterCity na
    > "biznesowej" trasie...

    Żarty się ciebie trzymają. Uczciwi ludzie siedzą na d. i pracują od 8
    do 16 a nie jeżdżą w podejrzanych sprawach podejrzanymi pociągami. Na
    co to komu?

  • 17. Data: 2009-06-16 09:54:27
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <4...@n...lechistan.com>,
    a...@l...SPAM_PRECZ.com says...>

    > A oni spokojnie moga w tym momencie uzyc obrony koniecznej przed
    > bezprawnym pozbawieniem wolnosci przez jakiegos wariata.

    I wlasnie w tym rzecz, przynajmniej bedzie zabawnie.

  • 18. Data: 2009-06-16 19:11:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 01:07:31 -0700 (PDT), przypadek napisał(a):

    > Żarty się ciebie trzymają. Uczciwi ludzie siedzą na d. i pracują od 8
    > do 16 a nie jeżdżą w podejrzanych sprawach podejrzanymi pociągami. Na
    > co to komu?

    i tu jesteś w błędzie, bo jeżdżą Intercity do Krakowa, aby w hotelowym
    apartamencie omawiać sprawy sprzedaży działki np. w Nadarzynie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków
    http://foto.3mam.net/antyki/

  • 19. Data: 2009-06-20 00:33:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > i tu jesteś w błędzie, bo jeżdżą Intercity do Krakowa, aby w hotelowym
    > apartamencie omawiać sprawy sprzedaży działki np. w Nadarzynie.

    A w jakiej już są cenie? ;)