  • Data: 2006-01-23 23:39:10
    Temat: Czy lokator ma obowiązek grzać w mieszkaniu?
    Od: "Marcin [3M]" <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... które jest jego własnością?
    Mam kłopot z osobą, która nie mieszka w swoim mieszkaniu, (ma zdemontowane
    wszelkie instalacje, robi remont od 2-ch lat) i wyziębia moje (stropy są
    drewniane, a podsufitka u sąsiada zwalona, więc straty ciepła są ogromne). W
    domu jest wspólnota (6 mieszkań), lecz na reakcję ze strony pozostałych
    raczej nie mogę liczyć.
    Czy istnieją regulacje prawne w tym zakresie?

    Marcin [3M]