  • 11. Data: 2005-12-05 08:28:43
    Temat: Re: Czy ktoś za to beknie?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Krasnal napisał(a):

    > Czy można by
    > wystąpić o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

    O ile wiem, to na czytaniu malych literek mimo wszystko wzroku sie nie
    traci. Wiec nim zaczniesz skrazyc pracodawce to sie jeszcze dopytaj tam
    gdzie trzeba zeby sie nie osmieszyc.

    Przekonanie, ze uzywajacy wzroku do czytania, czy robienia precyzyjnych
    rzeczy dostaja wad wzroku bierze sie stad, ze tacy ludzie po prostu
    szybko zauwazaja swoje najmniejsze nawet wady wzroku i niejako z musu
    ida kupic okulary.

    Natomiast ktos kto wzrok musi miec dobry na tyle zeby lopata trafic do
    betoniarki, to pomimo takiej samej wady wzroku do okulisty jeszcze nie
    pojdzie, bo mu to w zyciu w niczym nie przeszkadza.

    I dlatego trudno o bibliotekarza bez okularow, a o budowlanca juz latwo.

    No ale to co pisze to takie "ludowe madrosci" rodem z kanalu Discovery,
    czy podobnego. Wiec sie jeszcze dowiedz u jakis fachowcow jak to jest.

  • 12. Data: 2005-12-05 10:10:29
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie wiele osób pracujących na co dzień z dowodami osobistymi (nowymi)
    > przyzna mi rację. Mam tu na uwadze pracowników urzędów, bankowców,
    > policjantów, rejestratorek różnej maści, ubezpieczycieli itp. Codziennie
    > Tracimy oczy na odczytywaniu serii i numerów dow osobistych. Ja popsułem

    czlowieku, co ty masz za problemy??
    Skoro ty nie widzisz tych numerow to proponuje udac sie do lekarza, od oczu
    :D

    Jacek

  • 13. Data: 2005-12-05 10:17:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ps . napis jest duzy i czytelny :)))

    dla kretynow

  • 14. Data: 2005-12-05 13:20:31
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie masz na kawe to moze jakas zrzutka , ?? Od dobrego roku na dekielku
    > jest wyrazny napis ..... Moze zanim zaczniesz kogos skarzyc skonczysz szkole
    > ??
    >
    > Jacek
    >

    > ps . napis jest duzy i czytelny :)))

    Chwileczkę, nie wiem czy słusznie myślę, ale ktoś tu mnie chyba źle zrozumiał i
    potraktował moje słowa zbyt poważnie :) Ja po prostu podsunąłem pytającemu
    równie mądry pretekst do występowania o odszkodowanie jak ten, który on sam
    zasugerował. Zamiast się procesować o utracony wzrok, niech się domaga
    odszkodowania np. za poparzenie kawą z McDonald's albo niech poślizgnie się na
    skórce od banana zostawionej na chodniku i zwali winę za odniesione obrażenia
    na importera (bądź eksportera-wtedy będzie sprawa międzynarodowa) owego banana.
    W USA do takich procesów podobno dochodzi i są przez oskarżycieli wygrywane,
    więc i autorowi wątku życzę powodzenia i astronomicznego odszkodowania :)

    P.S. Tego przykładu z kawą z McDonald's nie wziąłem z sufitu-podobno w USA
    naprawdę odbył się proces w tej sprawie i kobieta, która wniosła oskarżenie,
    wygrała go.

  • 15. Data: 2005-12-05 14:37:04
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

> [...]

    > P.S. Tego przykładu z kawą z McDonald's nie wziąłem z sufitu-podobno w USA
    > naprawdę odbył się proces w tej sprawie i kobieta, która wniosła

    tak, stad napis na kubkach informujacy o tym ze kawa jest goraca :D

    Jacek

  • 16. Data: 2005-12-05 19:25:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krasnal napisał(a):
    > ale ten trzeci może mylić bo oddana jest tam ostatnia cyfra
    > więc nie przesadzam

    Przesadzasz. Czy dla twoich oczu każdy ma nosić w kieszeni jakąś książkę
    formatu a5?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam