  • 111. Data: 2008-01-13 16:27:08
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Mis Puchatek pisze:

    > a jakbym tak zalozyl opaske i pogladal tylko lewym okiem? :)

    To bys byl piratem. To juz w ogole kara smierci za to :D

    Jacek

  • 112. Data: 2008-01-13 16:27:24
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał
    > Ciekawa sprawa bo skoro w sklepie obowiazuje regulamin w ktorym
    > umieszczony jest zakaz fotografowania i filmowania to na jakiej podstawie
    > dziala monitoring? Czyzby wlasciciel sklepu sam lamal swoj regulamin? :D

    To niech spróbuje egzekwować ten regulamin... z pewnością oparcia w
    przepisach nie znajdzie. Nie ma podstaw do wprowadzenia zakazu nagrywania.

  • 113. Data: 2008-01-13 16:27:50
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Wiesz. Mnie się nie chce po raz tysięczny na tym forum wdawać w dyskusję

    Przepraszam Robecie, wtajemnicze cie - to przeze mnie zaczalismy sie
    teraz tak nabijac z tych Regulaminow, bo w poprzednim watku wyskoczylo
    niczym filip z konopii kilku takich, co z cala stanowczoscia wyrzucali
    klientow ze sklepu w oparciu o zapis w swoim regulaminie, ze klient
    fotografujacy towar jest awanturujacy sie i ma opuscic lokal na zyczenie
    wlasciciela :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 114. Data: 2008-01-13 16:29:28
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    | Pytanie prawne: czy zagluszanie kamer, rejestrujacych moj wizerunek, za
    | pomoca urzadzenia (troche sf) zagluszajacego obraz na kamerach w
    | odleglosci 10--12 m ode mnie jest niezgodne z istniejacym obecnie prawem?

    Myślisz o zagłuszaniu kamer drogą radiową ? Powodzenia. A w dodatku niektóre
    częstotliwości są zarezerwowane dla innych uzytkowników ( wojsko , policja ,
    koncesjonowani nadawcy , gsm , itp..), więc zagłuszanie ich będzie scigane i
    karane.

  • 115. Data: 2008-01-13 16:31:17
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Ubysz napisał:

    > Myślisz o zagłuszaniu kamer drogą radiową ?

    Tak.

    > Powodzenia.

    Nie dziekuje.

> [...]
    > koncesjonowani nadawcy , gsm , itp..), więc zagłuszanie ich będzie scigane i

    Nie, nie bede ich zagluszal. Tylko kamery monitoringu np. w Tesco.

    Mis Puchaty

  • 116. Data: 2008-01-13 16:40:37
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    | Tak.

    No to jezeli myslisz o radiowym zagłuszeniu sygnału z kamer które są
    obsługiwane i sterowane przewodowo to powodzenie naprawde będzie Ci
    poptrzebne. Jak juz wtoczysz miedzy regały kontener z zasilaniem i drugi z
    kierunkowym nadajnikem to staraj się nikogo wiązką nie usmażyc bo dopiero
    będziesz miał problemy z prawem.....

  • 117. Data: 2008-01-13 16:42:52
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    Mis Puchatek pisze:

    > eeee tam kozaczy, po prstu mam swoje prawa i nie zawaham sie ich uzyc ;)

    > a co ma wlaczony monitoring do tego ze mam polise, na ktorej nei ma nic
    > o tym,z e mam parkowac tylko tam gdzi ejest aktywny monitoring?

    > a sad rozpatrzy sprawe i uzna, ze nie mialo miejsca. Wiec dostane
    > odszkodowania a do tego drugie odszkodowanie za pomowienie - bo wytocze
    > proces ;))))
    >

    > Mis Puchaty
    tak powiedzmy ze dostaniesz to odszkodowanie ale auta nie ma.
    Jestes z tych co lubia wszystko naciagac.
    Niektorzy nie moga sobie pozwolic na brak auta przez jeden dzien.
    Zreszta mozesz pisac co chcesz ale wierz mi jestes w tym 1% ktorzy sa
    podobni to tych przyjechali z ameryki i jak kolega wyzej napisal "chca
    kozaczyc".

    Moze nie korzystaj rowniez z internetu ?
    bo caly ruch ktory generujesz ktos zapisuje.
    I wierz mi ze tak jest.
    Zgodnie z rozporzadzeniem UKE dotyczacym logowania zdarzen w sieci.
    A wiesz ze sms-y tez sa trzymane przez conajmniej 6 miesiecy na serwerach ?
    I nikt nie musi o tym informowac.
    Wiec moze nie podchodz do sprawy od dupy strony bo sa wieksze problemy
    niz monitoring ktory jest dla naszego bezpieczenstwa.

    Wiec gdzie Twoja prywatnosc ??
    Moze pozwij wszystkich ktorzy cie otaczaja za cokolwiek.
    Za to ze sie popatrzyl i cie "przytoczy"
    Za to ze spytal jak dojsc na przystanek "ograniczyl twoja swobode
    zajmujac ci czas"
    Za to ze w sklepach sa kolejki a ty jestes wolnym czlowiekiem i masz
    prawo nie stac w kolejkach
    Za to ze jak siedzisz na klopie to woda sie sama nie spuszcza
    Za to ze nikt Cie tu nie rozumie
    Za to ze przez to wszystko musiales zetrzec 0.001 m skury z opuszkow
    palcow aby pisac posty.

    Chlopie idz po rozum do glowy albo wracaj z kad przyjechales.

    Pozdrawiam

  • 118. Data: 2008-01-13 16:44:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > klientow ze sklepu w oparciu o zapis w swoim regulaminie, ze klient
    > fotografujacy towar jest awanturujacy sie i ma opuscic lokal na zyczenie

    Ten wątek o "zakasie" fotografowania mnie przerósł, zarówno objętością, jak
    i poziomem, więc postanowiłem go nie czytać. Stąd nie wiedziałem, że wiąże
    się to w jakiś sposób z tamtym wątkiem.

  • 119. Data: 2008-01-13 16:45:10
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Paweł Ubysz napisał:

    > No to jezeli myslisz o radiowym zagłuszeniu sygnału z kamer które są
    > obsługiwane i sterowane przewodowo to powodzenie naprawde będzie Ci
    > poptrzebne.

    Nie pytam o powodzenie techniczen tego przedsiewziecia tylko o aspekt
    prawny.

    Mis Puchaty

  • 120. Data: 2008-01-13 16:47:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Podchodze do bramki wejsciowej do Media Marktu, w kominiarce, koles z
    > plakietką "Ochrona" doskakuje do mnie i zada okazania dokumentow
    > tozsamosci. Ja odmawiam (bo nie nosze ze soba, to nie mam jak okazac).
    > I popelniam wykroczenie?

    Nie dając dokumentu, którego nie posiadasz nie popełniasz wykroczenia.
    Zajrzyj do kodeksu wykroczeń.