  • 1. Data: 2006-03-28 16:37:51
    Temat: Czy jest okreslony prawem termin wystawienia mandatu przez policje?
    Od: "Bimoto" <r...@w...pl>

    Witam

    Czy istnieje przepis ( jezeli tak to jaki) nakladajacy na policje
    obowiazek wystawienia mandatu w okreslonym terminie?

    Moja sprawa wyglada nastepuaco:

    Odebralem kilka dni temu wezwanie na komende; po wizycie u bardzo
    sympatycznych panów okazalo sie, ze sprawa dotyczy przekroczenia
    predkosci w miesiacu wrzesniu 2005; czyli pól roku temu; dowodem
    jest pamiatkowe zdjecie z fotoradaru; opóznienie tlumacza tym,
    ze samochód jest w leasingu i wyslali wezwanie najpierw do firmy
    leasingowej, pózniej do ubezpieczyciela i w koncu do mnie; do dnia
    dzisiejszego mandat nie zostal wystawiony, sprawa nie zotsala
    skierowana do sadu grockiego a ja mam kilka dni na ustosunkowanie sie
    do sprawy lub ewentualnie wskazanie kierujacego.

    Z góry dziekuje za pomoc oraz wskazanie konkretnego przepisu, który
    móglby mi ewentualnie pomóc.

    Jezeli uda mi sie zalatwic sprawe pozytywnie to osobie, która mi
    pomogla obiecuje wyslanie 6-ciopaku wybranego przez nia piwka.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-28 17:32:23
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Bimoto" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    Czy istnieje przepis ( jezeli tak to jaki) nakladajacy na policje
    obowiazek wystawienia mandatu w okreslonym terminie?

    Nie ma. Moga w ogóle mandatu nie proponowac.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-03-28 17:57:20
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    W artykule news:e0brv7$m6d$1@opal.icpnet.pl,
    niejaki(a): Leszek z adresu <l...@p...fm> napisal(a):

> [...]
    > obowiazek wystawienia mandatu w okreslonym terminie?
    >
    > Nie ma. Moga w ogóle mandatu nie proponowac.

    idz i im powiedz, ze nie mozesz wskazac bo samochod
    jest w podleasingu ;-) oczywiscie spisz umowe z data
    wsteczna z jakims cudzoziemcem, najlepiej innostrancem. ;-)

  • 4. Data: 2006-03-28 17:59:24
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    W artykule news:8ce12$442978ff$540a982e$30836@news.chello.pl,
    niejaki(a): arturo z adresu <d...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest w podleasingu ;-) oczywiscie spisz umowe z data
    > wsteczna z jakims cudzoziemcem, najlepiej innostrancem. ;-)

    najlepiej, zeby wszystko wskazywalo na to, ze innostraniec
    (najlepiej z Wladywostoku lub Irkucka) korzystal z auta
    w tym okresie a potem umowa zostala zerwana ...

  • 5. Data: 2006-03-28 18:00:42
    Od: "Bimoto" <r...@w...pl>

    A termin 30 dni na wystawienie mandatu?!

  • 6. Data: 2006-03-28 18:03:09
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    W artykule news:1143568842.349919.167890@v46g2000cwv.googlegrou
    ps.com,
    niejaki(a): Bimoto z adresu <r...@w...pl> napisal(a):

    > A termin 30 dni na wystawienie mandatu?!

    a kto jest na tym zdjeciu ? ty czy ktos inny ?

  • 7. Data: 2006-03-28 18:10:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Bimoto" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    >A termin 30 dni na wystawienie mandatu?!

    Czego nie rozumiesz?

  • 8. Data: 2006-03-28 18:53:17
    Od: "Bimoto" <r...@w...pl>

    Jezeli istnieje przepis mówiacy, ze policja ma obowiazek
    wystawienia mandatu w przeciagu 30 dni od dnia ujawnienia wykroczenia
    - a uplynelo pól roku - to czy prawo nie zostalo zlamane?! Tego
    nie rozumiem.

  • 9. Data: 2006-03-28 19:05:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Bimoto" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    >Jezeli istnieje przepis mówiacy, ze policja ma obowiazek
    >wystawienia mandatu w przeciagu 30 dni od dnia ujawnienia wykroczenia

    Ubzdurales to sobie.O 19.30 juz ci to napisalem. Do 30 dni policjant MOZE
    ukarac mandatem. Nie MUSI ci w ogóle mandatu proponowac i od razu na drodze
    oznajmic ci, ze kieruje sprawe do sadu.

    >- a uplynelo pól roku - to czy prawo nie zostalo zlamane?!

    Jesli ty kierowales to i owszem. Zostalo zlamane przez ciebie.

  • 10. Data: 2006-03-28 19:20:06
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    > Jesli ty kierowales to i owszem. Zostalo zlamane przez ciebie.

    ale leszek czy kapral leszek ??? ;-D