  • 1. Data: 2003-11-14 22:36:02
    Temat: Czy ja tez moge sie ubiegać o przeniesienie do rezerwy bez odbycia służby??
    Od: Glexu <g...@o...pl>

    Witam.
    Chciałbym prosić o wyjaśnienie pewnej kwestii.
    Mianowicie zapoznalem sie z wątkiem przeczytanym na tej grupe
    dotyczacym przeniesienia do rezerwy bez odbycia sluzby, w ktorym bylo
    napisane:
    [...]
    z godnie z Dz.U.03.131.1220
    a w szczegolności

    § 2. Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy do dnia 31 grudnia
    2003 r., przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby wojskowej, służby w
    obronie cywilnej lub przeszkolenia wojskowego, poborowych, o których mowa w
    § 1:
    1) posiadających na wyłącznym utrzymaniu żonę, dzieci, rodziców lub osoby,
    względem których poborowego obciąża obowiązek alimentacyjny, z wyjątkiem
    obowiązku wynikającego z umowy, jeżeli łączny przeciętny miesięczny dochód
    osób będących na utrzymaniu poborowego uzyskany w 2003 r. jest niższy od
    minimalnego wynagrodzenia określonego w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 10
    października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200,
    poz. 1679);
    [...]

    W art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 10
    października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
    podana kwota wynosi 800pln

    I teraz mam pytanka:
    -> Czy podana kwota jest wartoscią netto czy brutto ???
    -> Czy kwalifikuje sie do $2, jezeli jestem pół sierotą
    , mieszkam sam z matka (ktora pobieraz emeryture), i niestety bede
    musial na jakis czas przerwac studia by isc do pracy

    Bardzo bym prosil o łopatologiczne wytłumaczenie nurtujacych mnie pytań
    Z góry serdecznie dziękuję