    From: "Maciek C" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy i jakie odsetki mi się należą?
    Date: Sun, 23 Nov 2008 02:57:41 +0100

    Witam Wszystkich. Sprawa wygląda następująco, rok temu miałem stłuczkę nie z
    mojej winy. Sprawca kolizji miał OC w Link 4, firma wypłaciła odszkodowanie, ale
    ponieważ kwota naprawy była dość wysoka, poproszono o dodatkowe badanie
    techniczne po naprawie pojazdu. Stosowne badanie wykonałem, jego wynik oraz FV
    za badanie odesłałem do ubezpieczyciela sprawcy, który miał zwrócić kwotę za
    badanie techniczne pojazdu. Minął prawie rok, zwrotu za badanie techniczne się
    nie doczekałem, link4 milczy... Pytanie brzmi, jakie odsetki należą mi się po
    roku czasu? CZy w ogóle jakieś się należą? Kwota jest niewielka, ale jestem
    ciakaw czy mogę wystąpić o zwrot kwoty za przegląd + odsetki?

    Maciej C